Hallo allemaal, Ik ben sinds vandaag lid. Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen. Ben sinds kort gestopt met de pil en heel benieuwd of het allemaal goed gaat lopen. Het is toch een hele grote spannende stap. Lijkt me leuk om in contact te komen met andere jongen meiden van mijn leeftijd. Zelf heb ik nog geen vriendinnen met kinderen dus daar kan ik hier niet gezellig over kletsen en informatie inwinnen. Woon in het gezellige brabant. Spannend allemaal!!! Iedereen veel succes gewenst! Liefs Nelle
Welkom Nelle! Misschien vind je het leuk om mee te kletsen in het topic over meiden die in mei 2012 gestopt zijn met de pil. Ik ben zelf 27 jaar en volgens mij zijn de anderen ook ongeveer in die leeftijd Heel veel succes met zwanger worden! Veel liefs, Nicole
Hee Nelle! Welkom hier! Ik zit hier nu bijna een maandje en ben ook 25! Vind het allemaal enorm spannend! Gelukkig leer je door deze site heel veel in een korte tijd! Zelfs mijn vriend praat al over mijn NOD en kwaaltjes.. Komt dus met jou vast ook helemaal goed! Veel plezier! Liefs, Aster
Welkom! Er is een topic van brabantse Mama's klets en meeting topic. Ik zit daar ook ik zou zeggen kom is kletsen!