Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ampie, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ampie

Ampie Lid

29 mei 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb me zojuist aangemeld op zwangerschapspagina.
    Ik ben vandaag precies 24 weken zwanger, van ons eerste kindje.
    Ik ben 34 jaar.
    Met de baby gaat alles goed, met mijzelf helaas iets minder.
    Ik heb bekkeninstabiliteit en ik heb burn out verschijnselen. ( zwaar oververmoeid, piekeren, slecht slapen, nergens zin in)
    Ik ben nu al 2 weken niet aan het werk, maar ik vind het erg moeilijk om te ontspannen en me niet druk te maken.
    Ik vroeg me eigenlijk af of er meer dames zijn met zulke klachten en of er iemand tips heeft?
    Voor de duidelijkheid: ik ben héél erg blij dat ik zwanger ben! Daarom begrijp ik ook niet dat ik juist nu allemaal vervelende klachten heb...
    Groetjes, Ampie

2. Jetta30

Jetta30 Actief lid

20 sep 2011
    336
    0
    16
    Hoi Ampie

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat vervelend zeg zoveel klachten, dat slecht slapen en piekeren herken ik wel, vooral `s nachts pieker ik veel.
    Burn out verschijnselen heb ik ook een beetje last van gehad, kon niets hebben en zag het donker in maar een week vrij genomen en nu gaat het weer.
    Ben je al bij je huisarts geweest?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

4. Ampie

Ampie Lid

29 mei 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jetta,

Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad al bij de huisarts geweest, bloed laten onderzoeken, niets gevonden.... Urine laten onderzoeken, niets gevonden. Nu ga ik vrijdag weer terug naar de huisarts. Ik ben wel al onder behandeling bij fysio, voor mijn bekkenklachten.
    Ik hoop dat de huisarts iets kan vinden of raad weet, want ik ben zo moe, ik kan nu echt maar 1 ding per dag. Bijvoorbeeld even naar de supermarkt voor een klein boodschapje. Die extreme vermoeidheid icm de onrust in mn hoofd, doet me sterk aan iets van een burn out denken. Helaas heb ik die zo'n 6 jaar geleden ook gehad, dus ik herken het wel...
    Mocht ik vrijdag meer weten, dan zal ik het nog even laten weten hier!
    Groetjes, Ampie

5. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom op het forum en gefeliciteerd

6. Ampie

Ampie Lid

29 mei 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, gisteren GTT gehad en nu blijkt dat ik zwangerschaps diabetes heb...
    Verder doorverwezen door huisarts naar de psych.... Voor de burn out klachten.
    Ik geloof dat ik nu alles wel gehad heb.... :(

Deel Deze Pagina