Hallo lieve dames, Ik zal me dan maar ook eventjes voorstellen. Ik ben Didi en in August vaak de pil vergeten door het plannen van onze bruiloft.1 dag na de bruiloft ongesteld geworden en toen hebben mijn man en ik maar besloten om niet weer aan een nieuwe strip te beginnen. Eventjes mijn lichaam laten bij komen. We zijn daarna niet bezig geweest met het zwanger worden, aangezien we in een drukke, leuke en ook mindere leuke periode zaten. Tot dat ik op mijn ongesteldheid zat te wachten en dat uitbleef. Eerst dacht ik dat komt doordat ik gestopt ben met de pil. Mijn lichaam moet er nog aan wennen. Maar ik heb toen toch maar een test gedaan. Eerst was die echt negatief, geen streepje te vinden. Precies een week later, een knaltest en de volgende ochtend ook weer. nu zijn mijn man en ik zwanger van ons eerste wondertje. Morgen hebben we ons intake en vrijdag de echo. Allemaaal spanneddd. Nu maar hopen dat we dit wondertje ook in onze armen kunnen sluiten.
Hey Didi5! Welkom op het forum! Gefeliciteerd! Wat een aangename verassing! En spannend allemaal! Ben benieuwd vrijdag! Groetjes, CurlyWurly84
Hai hai CurlyWurly, Dankjewel!! Jaa, idd spannend en een grote verrassing wahaha Ik zie dat jij bijna mag testen, spannend hoor! Hopelijk groeit er ook snel een kleine wondertje in je buik!! Liefs Didi