He dames, Ik ben "Sniffie", 27 jaar (volgende week 28) en woon samen met mijn vriend. Vorig jaar hebben we een huis gekocht en hebben nu alle ruimte voor een kindje Ikzelf heb al jaren een kinderwens, maar mijn vriend wilde nog niet. Maar nu gelukkig wel! Sinds begin januari 2013 slik ik geen pil meer en heb 40 dagen moeten wachten op mijn menstruatie. Heb op FF mijn temperatuur bijgehouden, maar het kruis dat getrokken is is gestippeld. Ik weet dus niet helemaal zeker of ik wel een eisprong heb gehad. Als ik hem wel heb gehad dan was dit op CD33. Zit nu op CD39 dus heb sowieso weer een lange cyclus en als mijn ongesteldheid snel komt ook nog eens een hele korte luteale fase. Ik heb vandaag Etos zwanger worden gekocht, in de hoop dat mijn volgende cyclus korter wordt en/of mijn eisprong eerder is. En ook nog eens ovulatietesten aangeschaft. Ik ben dus al helemaal klaar voor de 2e ronde! Haha! Jaaaa, ik ben erg ongeduldig en kan niet wachten! Groetjes!
Hoi Sniffie, Welkom! Ik ben zelf ook nog niet zo lang op dit forum actief. Ik ben ook 27 (en wordt net als jij volgende week ook 28). Ook wij zijn bezig met zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik heb in januari 2013 mijn mirena eruit laten halen en werd meteen daarna ongesteld. Nu zit ik op dag 60 van mijn cyclus. Heb al 2 testen gedaan, helaas beide negatief. Ik heb geen idee of ik wel een eisprong heb gehad. Ik weet sinds 2 jaar dat ik endometriose heb, maar in een lichte vorm (gelukkig). Ik moet a.s. dinsdag naar de gynaecoloog voor controle. Ik hoop maar dat hij me iets meer kan vertellen en ook waarom mijn cyclus zo lang is geworden. Jij in ieder geval succes de komende tijd! X Volle
@Sniffie Ik heb de eerste drie maanden geen eisprong gehad na ruim 10 jaar de pil te hebben geslikt. Nu heb ik al maanden een regelmatige cyclus van meestal 26 dagen (en deze maand 24 grrrr). Lees bij veel dat ze moeten ontpillen, maar ook bij veel dat er niet veel tijd overheen gaat. Even afwachten dus. Gebruik zelf sinds gisteren Etos Zwanger worden, ook in de hoop dat mijn menstruatiepijn wat dragelijker wordt. Welkom hier en succes met zwanger worden!!
Hallo allemaal Ik ben Norina ik ben 23 jaar oud en mijn vriend en ik wonen als 2 jaar samen. We hebben beide een kinderwens maar door mijn PCOS is dat niet zo makkelijk. Ik loop bij de Gyn en we gaan beginnen met IUI. Ik heb Primolut gehad om mijn menstruatie op te wekken en op dag 3 van mijn menstruatie mag ik clomid slikken tot dag 8. Dit om een eisprong op te wekken. En als dit gebeurd gaan ze het zaad insemineren en hopelijk na 2 weken krijg ik een positieve zwangerschapstest. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
@NorinaM Wow, heftig! Maar hopelijk inderdaad goed nieuws binnenkort! Heel veel sterkte! Zal voor je duimen!