Hai Dames. Ik ben hier al een tijdje geweest toen ik zwanger was van onze dochter Maaar nu ben ik mijn wachtwoord vergeten en dus een nieuwe profiel aangemaakt. ( Oude email is niet meer in gebruik kon helaas ook niet meer mijn oude ww bekijken) Maaar ik ben hier weer omdat wij voor een 2e wondertje willen gaan. Onze dochter is nu 16 maanden en we vinden het super leuk om het een beetje dicht bij elkaar te doen. Nu hopen dat moedernatuur ons een goed handje wil helpen en dat dit snel zal gebeuren! Liefs
Hai Josee, leuk dat je er weer bent hier hetzelfde en ook wachtwoord kwijt haha Leuk dat jullie voor een 2e gaan..spannend weer... Wij hebben 2 meiden, de oudste is ruim 4 jaar en de jongste 10maanden in het najaar gaan we voor een 3e...wachten even totdat de jongste een jaartje is geweest... Hopelijk helpt moedernatuur jullie lekker snel mee Hier van de jongste ruim 1,5 jaar overgedaan hopelijk gaat de 3e straks iets sneller...maar goed het is het wachten waard
Hoi NeNi. Dan ben ik gelukkig niet de enigste die dingen vergeet haha Leuk joh een 3e en allemaal lekker dicht op elkaar mijn vriendin heeft er ook 3 zo op elkaar en het is altijd gezellig druk! Onze dochter was eigenlijk een verrassing hadden we niet gepland maar natuurlijk wel heeel welkom. Ik was nog druk met mijn school bezig toen en was op stage ver van huis toen ik er achter kwam. Ik was toen al 2 jaar met de prikpil gestopt en eigenlijk maar 3 keer ongesteld geweest dus heel onregelmatig. Ik ben sinds dat onze dochter er is ook niet meer aan de pil geweest en eigenlijk nu een regelmatige cyclus dus ik ben wel benieuwd of het snel gaat nu we er weer meer mee bezig zijn.
Zal wel als een grote verrassing zijn geweest je dochter denk ik maar mooier kkun je het niet krijgen...Heb zelf geen ervaring met prikpil, maar ik ben al poosje van de pil weer af omdat ik niet zo goed tegen hormonen kon, laag libido en veel down...nu voel ik me zoveeeeel beter zonder die hormonen. Tussen de oudste en de jongste zit ruim 3,5 jaar dus echt dicht op elkaar zitten ze niet maar kwam omdat de jongste zo lang op zich liet wachten...mooiste vind ik iets van 2 jaar ertussen...maar het is maar goed dat we dat niet zelf in de hand hebben toch Hopelijk zijn jullie snel zwanger