Ik ben al een paar dagen aan het mee kijken op dit forum en heb besloten om me toch maar aan te melden want er is hier een hele boel informatie en verhalen te vinden waar ik nog veel van kan leren. Ik ben 28 en ben sinds 2 weken gestopt met de pil, eigenlijk waren we van plan om deze strip af te maken, maar dat liep net even anders, waardoor ik de laatste paar dagen niet meer heb geslikt. Nog wel even wennen, in plaats van de pil slik ik nu de "mamma-pil" om zo de foliumzuur en vitamines alvast binnen te krijgen. We willen allebei graag een klein hummeltje en gaan vanaf nu dan ook in de weer met testen en alles wat er bij komt kijken en dan zien we vanzelf hoe het loopt. Allebei willen we het graag, maar we hebben wel afgesproken dat we er niet vanuit gaan dat het binnen een paar maanden al lukt, om zo de druk en stress te voorkomen. Eerst maar wachten op de laatste ongesteldheid na de pil en dan ontpillen en proberen. Niemand in de omgeving weet het nog, we willen het graag voor onszelf houden zodat we niet telkens de vraag krijgen of het al is gelukt en als het gelukt is en de tijd daar is dan zeggen we het pas. Ik heb namelijk nog al een pushende schoonmoeder die graag Oma wilt worden.