Hallo allemaal, Al meerdere keren her en der wat berichten gelezen, en nu toch maar besloten mezelf aan te melden. Ik ben 28 en mijn man en ik zijn al geruime bezig om zwanger te worden. 2,5 jaar geleden gestopt met de pil, 1,5 geleden gestopt met alle anticonceptie (tussendoor getrouwd en wilde niet met een dikke buik trouwen). Helaas nog altijd zonder resultaat Heel frustrerend omdat zeer veel mensen in onze omgeving wel zwanger zijn/net ouders zijn geworden. We hebben inmiddels de eerste onderzoeken achter de rug en blijkt het bij mijn man op het randje zit van wel/niet goed (net aan de 'goede' kant maar dus nog altijd niet optimaal). Ik ben al geruime tijd aan de foliumzuur/vitamines, mijn man gaat dit nu ook doen nav dit onderzoek. Hopelijk helpt dat, we willen zo graag een kindje. Maar stiekem zijn we we al min of aan het voorbereiden dat mogelijk niet op een natuurlijke manier gaat lukken.
Welkom en heel veel succes! Geef de moed niet op! Lukt het niet op de 'normale' manier dan zijn er altijd nog andere mogelijkheden! Heel veel succes! Groetjes Priscilla