hey

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door violetta, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. violetta

violetta Niet meer actief

hallo allemaal,
    mijn nickname is violetta.
    ik ben 26 jaar oud en woon in brabant. mijn man en ik zijn al ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te raken, maar tot nu toe nog niet gelukt. nu afgelopen week begonnen met vruchtbaarheidsonderzoeken, waarbij veel vragen en gevoelens bij komen kijken. nu zag ik hier veel informatie staan over heel veel onderwerpen en wil graag eens wat in gaan lezen bij andere hoe het is gegaan en zo.
    groetjes, violetta

2. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Hoi violetta . Wat jammer tot nu toe, kan me voorstellen dat er nu veel gevoelens loskomen bij je en je man . Hopenlijk gaat het snel gebeuren dat jullie hartewens in vervulling mag gaan. Geef niet op . Bij het ene stel duurt het wat langer als bij de andere . Ook wil ik je welkom heten op dit forum en je zal veel info kunnen vinden . Groetjes Jessica

3. violetta

violetta Niet meer actief

dank je Jessica, ja we houden zeker hoop hoe moeilijk soms ook even is. nu vooral maar geduld hebben en afwachten wat er uit de onderzoeken gaat komen, als het goed is weten we binnen een paar maanden meer. is eng om de feiten te krijgen, maar ook moeilijk om in onzekerheid te zitten, vandaar de stap toch maar gezet, dan weten we waar we aan toe zijn, en misschien is er wel niets, en komt het door spanningen/ stress... we zullen zien;)

Deel Deze Pagina