Hoi hoi, Even mezelf netjes voorstellen. Ik ben bengeltje, ben 31. Vorig jaar ben ik bevallen van een schitterende zoon. Helaas is onze zoon overleden.... Onze kinderwens is door onze zoon alleen maar groter geworden en hebben we dus besloten er weer voor te gaan. Veel liefs, Bengeltje
Welkom hier op het forum. Wat vreselijk dat jullie zoontje is overleden, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wil jullie veel succes wensen met het opnieuw zwanger worden. Liefs kwebbel
welkom en mijn medeleven in jullie verdriet om jullie zoontje hopelijk raak je snel weer zwanger suk-6
Jeetje wat erg zeg! Ik wens je veel succes met zwanger worden en hoop dat alles dan ook goed mag gaan.
Welkom, Wat ontzettend erg voor jullie.... Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn, en dat alles voorspoedig mag verlopen. succes Kuzz Daan
Jeetje wat erg dat jullie zoontje is overleden, was dit plotseling gebeurd? Ik wens jullie veel succes toe met zwanger worden. Veel liefs van Senna
Welkom. Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger bent, want dat verdienen jullie zeker wel. Heel veel succes! Liefs Sämira
Van harte welkom. Vreselijk zeg dat jullie zoontje al zo vroeg is overleden. Ik hoop dat jullie snel jullie tweede wonder mogen verwachten. Liefs sappie