Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door apie, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hallo Ik zal me ook even voorstellen .

    Ik ben Rian 33 jaar en moeder van 2 Jongens Kevin * mijn oudste is overleden toen hij bijna 2 was en Vinnie tot nu de jongste is 10 .Ik heb na Vinnie nog 2 miskramen gehad een bij 10 weken en 1 met 5 weken .Dus op dit moment hebben we een kleine mijlpaal bereikt .

    Mocht iemand nog vragen hebben stel ze gerust .
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allereerst welkom hier op t forum, sjeetje wat erg om al zoveel verdriet te moeten hebben gehad om Kevin en dan ook nog 2 miskramen.. vreselijk! Klein groots wondertje, blijf je nu lekker nog 8 maandjes bij je mama zitten? Ik hoop dat alles goed gaat! Goh, en hoe vind Vinnie het? Of weet hij t nog niet dat ie grote broer word?
     
  3. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hoi Patroeschka .,

    Ja Vinnie weet dat hij een grote broer word ...Hij was thuis toen ik de test deed ...En die hoorde me JAHOEEEEEE roepen dus die had zoiets van vertel mam wat is er ..en ik zei in eerste instantie nikssssss joh ....Ik dacht om teleurstelling te voorkomen zeg ik nog niks .Maar ik had die digitale test van CB en aangezien meneertje kan lezen ....(ben blond ) Riep hij YES YES ben zo blij mam dus hij vind het helemaal geweldig .

    En ik hoop ook dat dit kleine wondertje nog even 8 maandjes bij zijn mama blijft zitten .

    Wat een mooi ventje is Justin zeg ..pfoewie
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Leuk zeg! En hoe zit dit dan met fam? Ik zou 'bang' zijn dat Vinnie zn mond zou voorbij praten.. hahaha. Probeer lekker van je zwangerschap te genieten! O en dank je.. :oops: Ben ook zo gruwelijk verliefd.. ;)
     
  5. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Vinnie kan opzich goed zijn mond houden hoor ..Maar Oma weet het ook al .En de rest van mijn fam woont niet echt in de buurt ..dus ja dan is het al makkelijk ...En wat ik al zeg hij kan goed zijn mond houden hij vind niks leukers dan geheimpjes met mama hebben ...hihihihihi .

    En dat snap ik echt dat totaly in luv ben hoor ...Mag je echt trots op zijn op dat manneke
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Errug leuk zeg! Jammer dat Kevin dit niet mag meemaken.. :cry: ..
     
  7. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Dat Kevin* er niet bij is zeker een zware tegenvaller .Had zijn reactie ook wel willen weten op het feit dat hij nog een keer een grote broer zou worden .Toen Vinnie geboren werd was hij al zo lief voor Vinnie eerst helpen met Vinnie de fles geven en dan zelf eten .En steeds knuffelen en kusjes geven .
     
  8. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :cry: Krijg er tranen van in mn ogen, wat moet dit een hel zijn geweest, verschrikkelijk zeg om je kindje te verliezen..
     
  9. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Het is nog steeds moeilijk en doet nog steeds ontzettend veel zeer dat ik mijn kleine apie moet missen ook ondanks dat het 10 jaar geleden is .Ik mis mijn kleine man nog iedere dag .
     
  10. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ook hier nogmaals welkom! Ik duim voor jullie dat het nu goed blijft gaan! ;)
     
  11. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Welkom hier!

    Tjee meid, wat heb jij al een hoop meegemaakt! :cry:

    Ik hoop ontzettend voor je dat het allemaal goed zal gaan met je zwangerschap!

    Liefs,
    Maris
     
  12. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

  13. Groentje

    Groentje Bekend lid

    6 jul 2007
    640
    4
    18
    Welkom! En tevens ook een verdrietig bericht. Ik wens jullie veel geluk en voorspoed toe!
     
  14. soraya01

    soraya01 Nieuw lid

    4 jun 2007
    4
    0
    0
    gastvrouw
    steenbergen
    hoi hoi eff kijken of iets werkt
     
  15. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Van harte welkom op het forum en veel kletsplezier gewenst !
     
  16. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Welkom en gefeliciteerd
     
  17. Niet meer actief

    Welkom en veel prikplezier!
     

Deel Deze Pagina