Hallo Allemaal ik zal me even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nanny78, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanny78

Nanny78 Nieuw lid

28 mei 2014
    1
    0
    0
    heb een fulltime baan en ben moeder van een lieve
    Den Haag
    Hallo iedereen,
    Nanny78 is mijn naam hierzo;)
    Ik ben 36jaar en na 8 miskramen en een zwangerschap met het HELPP-syndroom mag ik de trotse moeder zijn van een heerlijke puberdochter van 14 jaar. Enkele weken geleden kwam ik er vol verbazing achter wederom zwanger te zijn:$ .......wat voor mij betekend gezien mijn verleden een hoop onzekerheid en angst en verdriet wat weer de kop op komt steken, maar vooral hoop dat mijn wens voor gezinsuitbreiding toch uit gaat komen:):)
    Gelukkig is de medische wereld een hoop vooruit gegaan met de jaren wat mijn veel hoop geeft en veel van mijn vragen vanuit de voorgaande jaren beantwoord zullen worden.
    Ik loop nu onder begeleiding van een aardige gynaecoloog die mij direct aan de progesteroncapsules en Fraxiparine prikken heeft gezet om de kans van slagen te vergroten.
    De reden om lid te worden van dit forum is om mijn verhaal tijdens deze spannende en onzekere met jullie te delen en om lekker mee te kletsen met jullie verhalen/vragen:D

groetjes Nanny78

2. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Welkom Nanny78.

Ik hoop dat jij je snel thuis zou voelen op dit forum. Dat je zo nu en dan je ei kwijt kunt :)

Daarnaast hoop ik dat je een voorspoedige zwangerschap hebt, en je over een tiental weken - na zoveel ellende - een prachtig kindje in je armen kunt sluiten.

Wederom: Welkom!

Groetjes, Jongemama1993

Deel Deze Pagina