Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lisa112, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa112

Lisa112 Lid

30 jun 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik heb al een tijdje meegelezen op het forum, en besloten om mij toch eens een keer aan te melden.
    Ik ben 26 en al bijna 9 jaar samen met mijn lieve vriend die 2 jaar ouder is.
    Hij wist al heel vroeg dat hij zeker kinderen wilde, alleen ik was daar nog niet zo zeker van. Dit komt voornamelijk omdat ik vroeger heel erg gepest ben en daardoor vrij onzeker was geworden. Ik vroeg mij af of ik wel een goede moeder zou kunnen zijn, of dat ik kinderen überhaupt wel leuk zou vinden, omdat ik als kind andere kinderen nooit zo leuk vond ;).

Nu ben ik een stuk zelfverzekerder geworden, en ook qua kinderen begon het te kriebelen. En toen o.a. mijn schoonzus aankondigde dat ze zwanger was, en ook mijn beste vriendin meldde dat zij en haar vriend zwanger wilde worden, was dat de definitieve druppel die de emmer deed overlopen.

We zijn in ieder geval al bezig, en misschien is het zowaar al gelukt. Maar dat ga ik even in een ander onderwerp vertellen ;).

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Welkom! En wat mooi om te horen dat je nu voldoende zelfvertrouwen hebt gekregen om een volgende stap te maken in je leven.
    Wat spannend dat je misschien zelfs al zwanger bent.
    veel geluk gewenst

Deel Deze Pagina