voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sweetL, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben nieuw hier op de pagina, wil vooral mee lezen om wat informatie op te doen. Weet nog niet zo goed hoe ik me moet voelen en er over moet denken.

Mijn vriend en ik zijn slechts 2,5 maand officieel samen, beide nog studerend ik wonend op mezelf en hij nog thuis. We hebben 1x een gescheurde condoom gehad en toen 1juli mijn ongesteldheid uitbleef heb ik direct maar een test gedaan. Deze werd nog geen seconde later positief.
    Dag later weer een test gedaan en deze was ook positief. Ben toen bij de ha langs geweest om even te praten over wat er mogelijk was, omdat wij het erg moeilijk vonden zo vroeg in onze relatie, er komt onwijs veel op je af. Met de ha afgesproken een weekje te overdenken en morgen heb ik weer een afspraak waar wij ( mijn vriend en ik ) samen heen gaan.

Na veel praten hebben we besloten er samen voor te gaan, er komt veel op ons af maar ik kan niet anders. En hij steunt me.

Mocht morgen nog vragen meenemen maar er komt niet zo heel snel iets in mij op, zijn er nog dingen waarvan jullie zeggen dat zou je kunnen vragen?

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Welkom!
    je zult inmiddels je afspraak gehad hebben, gezien de datum waarop je dit berichtje plaatste. Ik wil nog wel even kwijt dat ik het heel goed van jullie vind dat jullie ervoor gaan samen. Hoop dat ondanks je zwangerschap onverwacht is; je ervan zult genieten en Gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina