Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Pien1991, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Hallo allemaal :)

Nieuw hier op het forum, al wel een tijdje aan het meelezen en toch maar lid geworden!
    Mijn vriend en ik zijn inmiddels 4 jaar samen waarvan we nu ruim 1 jaar samenwonen, samen met onze 2 honden.

Onze kinderwens is er al een tijdje maar altijd voor "de toekomst" nu hebben we besloten om er binnenkort toch echt voor te gaan!
    Of het allemaal kan dat weten we nog niet, we hopen dat we binnenkort zwanger mogen worden :)

Tot die tijd, zal ik lekker meegenieten van jullie verhalen en waarschijnlijk nog heel veel leren van alle verhalen op het forum :D

2. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Welkom!!

Spannend dat jullie er binnenkort voor gaan :)

3. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Dankjewel!
    Volgende week vrijdag hebben we een afspraak bij onze huisarts, om te overleggen over mijn medicatie. Of ik wel/niet moet afbouwen of eventueel andere medicatie kan krijgen.
    Met de pil ga ik nu stoppen, mijn volgende strip zou ik as zaterdag mee moeten beginnen maar dat hebben we nu alvast gestopt.
    Eigenlijk zou ik dan na het weekend al vruchtbaar zijn maar tot dat we zekerheid hebben over mijn medicatie gebruiken we het condoom zodat mijn lichaam alvast kan wennen weer aan een cyclus zonder pil (en ik waarschijnlijk ook... Ben aan de pil gegaan omdat ik met koorts op bed lag tijdens mijn menstruaties..)

Dus nog eventjes spannend t/m volgende week vrijdag, even afwachten wat de arts zegt en dan begint ons avontuur ;)

Deel Deze Pagina