Sweetygirlme stelt zich voor

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sweetygirlme, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetygirlme

9 jul 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw op deze pagina en hoop hier een hoop tips en hulp te kunnen vinden.

Mijn naam is Ingrid, ik ben 25 jaar jong en sinds 4 jaar samen met mijn vriend. Inmiddels zijn wij klaar voor de volgende stap in onze relatie en zijn wij bijna een jaar bezig om zwanger te raken, nou ja het is niet dat we ons gedwongen voelen om te klussen, maar laat ik het zo zeggen, vorig jaar hebben wij samen de pil weggegooid. Helaas nog zonder resultaat. Alleen heb ik het idee dat het nu wel eens raak kan zijn. Ik voel me heel anders dan anders, alleen het probleem ik heb pas volgende week mijn NOD! Uiteraard ben ik al een beetje aan het rondsnuffelen geweest. Maar iets in me zegt dat het nog niet mogelijk is om al zwangerschapsverschijnselen te hebben. Toch?

Even nog wat meer over mijzelf; ik heb mijn eigen winkeltje en daar werk ik met veel plezier. Wanneer ik niet in de winkel sta, ben ik lekker op pad met vrienden en familie. Ik ga graag naar het bos, de duinen en het strand. En dat is hier allemaal om de hoek te vinden.

Nogmaals ik hoop hier een hoop tips en wie weet wat hulp te kunnen vinden. Iedereen bij wie het zwanger raken al is gelukt feliciteer ik bij deze! En bij iedereen bij wie het nog niet wil lukken, die wens ik heel veel succes.

Lieve groet,
    Ingrid

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Welkom Ingrid, spannend allemaal zeg.
    Ik hoop dat het raak mag zijn.

Deel Deze Pagina