Hallo allemaal. Tijdens mijn zwangerschappen en een poosje er na ben ik hier veel actief geweest. Dagelijkse drukte deed er toe komen dat ik steeds minder op het forum te vinden was. Doordat ik een vraag had kwam ik hier weer op het forum terecht. Nu vind ik het eigenlijk wel weer heel erg leuk dus ik blijf weer hangen denk ik. Ik zal me even (opnieuw) Voorstellen. Ik ben 28 jaar. 11 jaar samen met mijn vriend. Verloofd, maar nog geen trouwdatum We hebben 2 dochters. De oudste is geboren op 3 maart 2009 en de Jongste is geboren op 28 febr 2011. Ik was op de dezelfde dag uitgerekend en nu schelen ze dus 2 jaar op 3 dagen na. Ik woon in drenthe. We hebben 1 hond,3 katten en cavia's Heb door ziekte lang niet gewerkt. Afgelopen maart is 1 eierstok verwijderd en met die operatie kwam er een einde aan 7 jaar van helse buikpijn vermoeidheid en meer van die ongemakken. Als mijn jongste 4 is wil ik opnieuw gaan leren. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten vertellen. Maar ik zie er naar uit om gezellig weer mee te kletsen.