Hallo, Ik ben Daisy 25 jaar en wij proberen nu bijna een jaar zwanger te worden helaas nog niet gelukt vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum om te zien wat de ervaringen van andere zijn.
Welkom Heb je al eens ovulatietesten geprobeerd? Hoe is je cyclus? Hoe is je gezondheid? Misschien kunnen we je tips geven.
Zal even wat meer vertellen over mij. Ik doe maandelijks ovulatietesten deze maand begin ik met de nieuwe clear blue voor 4 vruchtbaarste dagen. Ik heb afgelopen vrijdag een interne echo gehad omdat ik veel menstruatieproblemen heb gehad toen ik net voor het eerst ongesteld werd heb ik bijna twee jaar aan een gevloeid. Heel veel anticonceptie uitgeprobeerd en uiteindelijk is de Marvelon geworden die heb ik geslikt van me 15e tot 24ste. Nu een jaar mee gestopt. Mijn moeder heeft rond haar 30ste cysten gekregen en uiteindelijk zijn de eierstokken verwijderd. Gelukkig bleek bij mijn echo dat me eigerstokken en baarmoeder er goed uitzien. Wat minder baarmoederslijmvlies maar dit zou niet uitmaken. Er was al een nieuw eitje zichtbaar dus dat ik mooi. Ik heb een cyclus van 28 dagen en rond de 14e dag altijd mijn ovulatie. Verder heb ik alleen bronchiale hyperactiviteit maar gebruik ik niet dagelijks medicijnen voor alleen als ik er last van heb. Ik lust bijna geen groente en fruit maar slik dagelijks vitamine, mama fit en foliumzuur. Veder wel druk leven eigen salon/webshop, werk 2,5 dag bij een corporatie en 2,5 dag bij mijn ouders bedrijf in autogereedschappen. Ben zoveel gaan werken om centjes genoeg te hebben voor als we een kleine zouden krijgen en ik bij de woningcorporatie kan stoppen en daardoor zelf mijn werktijden kan gaan bepalen als ik een kleine zou krijgen. Ik rook nu helaas wel weer omdat ik er erg mee zit dat ik niet zwanger wordt en iedereen om me heen zwanger is maar stop direct als ik zwanger ben rook nu ook veel elektrisch zonder nicotine maar is meer voor het idee. Mijn zusje al voor de tweede keer in een jaar en me schoonzusje nu ook en verder bekende. Dat is erg frustrerend en slaap er ook slecht door ben er veel mee bezig. Ze denken ook dat ik het te graag wil en het daardoor niet gaat. Als ik in april nog niet zwanger ben dan moet ik terug komen in het ziekenhuis voor verder onderzoek.
Zou absoluut gezonder gaan eten, lekker bewegen en ook ontspannen, en stoppen met roken! Die elektrische dingen zit ook veel chemische stoffen in. Zorg dat je lichaam lekker gezond is, dan raak je sneller zwanger en verloopt een zwangerschap ook beter. Heb je er wel voor over toch?