Hoi allemaal, Mijn naam is Simone. Sinds afgelopen maandag weet ik dat ik zwanger ben. Afgelopen donderdag een tweede test gedaan omdat het zo onwerkelijk was/is (Clearblue gaf aan 3+ weken). Ik heb mijn eisprong etc etc nooit bijgehouden en de zwangerschap komt dan ook als een totale (zeer bijzondere en geweldige) verrassing. Mijn vriend en ik zijn er blij mee! Ik heb werkelijk geen idee hoe lang ik zwanger ben en vind dit ook best jammer. (Het is natuurlijk het leukst als je de ontwikkeling mee kan lezen van week tot week.) Anyway.. Heel cliche maar o zo waar... Als het maar gezond is. Morgen bellen we de verloskundige voor een eerste gesprek. Wat een spannende tijd zeg...! Groetjes Simone.
Gefeliciteerd Bij je eerste controle bij de verloskundige kunnen ze je vertellen hoe lang je ong zwanger bent.
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van onze eerste, weet het sinds een week nu. Je verloskundige kan bij een echo precies zien hoe lang je al zwanger bent, dus daar kom je snel genoeg achter!