Hallo iedereen, Ook ik ga me even voorstellen Ik ben 29 jaar en sinds 5 maandjes moeder van onze mooie dochter. Aangezien zij onze eerste is en wij niet veel ervaring hebben met baby's, komt de forum mij erg goed uit Ik las ook al een tijdje mee en heb me uiteindelijk aangemeld om ook vragen te kunnen stellen en/of te kunnen reageren op bepaalde forums. Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen
Dank jullie wel meiden Geniet nog lekker van jullie buiken & zwangerschap! Ik mis mijn buikje soms heeeel erg. Maar dan ga ik lekker kroelen met mijn kleine meid en ben ik het zo weer vergeten haha
Ja daar kan ik dus weer niet op wachten haha! Duurt nog zo lang voor mijn gevoel.. Achteraf zal het wel omgevlogen zijn denk ik...
Haha ik kan niet wachten om het geslacht te weten en daarna om het eindelijk te kunnen boeken en in m'n armen te kunnen houden Het is een heel bijzondere ervaring in ieder geval
Hahahaha ik kan me jullie ongeduld maar al te goed begrijpen hoor En idd achteraf gezien, is alles zo voorbij gevlogen!