hoi allemaal, ik ben Bianca, 30 jaar en ben in verwachting van ons eerste kindje. het is allemaal nog pril, ga maandag mn 7e week in maar wow wat vindt ik het spannend! ik was al 3 jaar van de pil en om eerlijk te zijn zag ik het niet meer gebeuren, des te groter de verassing was dat ik opeens een positieve test had 16 maart de eerste echo en wou dat t al zover was haha
Welkom en gefeliciteerd! Wat een mooie verrassing hebben jullie gekregen dan. Wauw! Wat zullen dat een lange 3 jaar geweest zijn met elke keer weer die teleurstelling. Ben altijd blij te lezen als het wachten dan toch beloond wordt. Nu aftellen dus naar de eerste echo! Hoop dat de tijd lekker snel gaat.
Welkom op het forum en gefeliciteerd. Hopelijk vliegt de tijd alsnog voorbij en lig je voor je het weet in de stoel naar je kleine te kijken.
dank jullie wel! het was een pracht verassing heb wel 3 testten op 1 dag gedaan om te kijke of t wel echt waar was maar toen er op de clearblue 2-3 weken zwanger stond begon ik t toch wel te geloven vorig jaar heb ik een kijkoperatie gehad en daar bleek alles in orde te zijn, ook was mijn vriend nageken en ook zijn cellen waren in orde dus t was allemaal best frustrerend. toen mijn schoonzusje vorige maand aankondigde dat ze zwanger was hebben we t eigenlijk helemaal naast ons neergelegt, ik was er kapot van, natuurlijk gunde ik t haar wel, maar t was ook enorm hard, omdat t zo dichtbij kwam. nu zit er maar een maandje tussen mij en mn schoonzusje haha hoe leuk!
Wat moet dat confronterend zijn geweest zeg.. Heel begrijpelijk dat je er kapot van was. Je gunt het een ander van harte, maar je wilt zelf ook zo graag en die wens is echt heel intens. Maar nu kunnen jullie heerlijk samen zwangeren. Geniet ervan!
klopt atiya, en ze vond t zelf ook vreselijk t te moeten zeggen, dus stonden we daar samen te janken haha maar ja t leven kan raar lopen, en ik hoop op een mooi kloppend hartje volgende week maandag!
Jullie konden er wel open over praten dus. Dat is wel fijn, anders moet je zo'n show opvoeren. Nou, gelukkig kunnen jullie nu beiden op een roze (of blauwe ) wolk klimmen en heerlijk zwijmelen over wat komen gaat. Nogmaals, geniet ervan en laat de komende dagen maar voorbij vliegen..