Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Koldoffie, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koldoffie

Koldoffie Nieuw lid

1 jun 2015
    3
    0
    0
    Bollenstreek
    Hi,

Mijn naam is Natasja en net 41 jaar jong ;) Vorig jaar november zwanger geworden (met mijn leeftijd en hersteloperatie van mijn man vonden we dit al een enorm wonder!) Helaas is dit net na de 8 weken misgegaan, we hadden het hartje gehoord en eigenlijk was ik helemaal niet meer bezig dat het mis zou kunnen gaan.. Met de termijnecho te horen gekregen dat het hartje gestopt was. Kapot van. Aantal dagen erna begon de miskraam vanzelf alleen niet alles was meegekomen dus alsnog curretage. De afgelopen maanden waren erg heftig, dus toen ik gisteren en vandaag een positieve (early) test had dolgelukkig! En... heel bang, gaat het wel goed deze keer... het voelt een beetje als mijn laatste kans..En op mijn 41e verjaardag ontstaan (20 mei) hoe bijzonder!

De afgelopen maanden veel gelezen op forums en nu maar besloten om zelf ook lid te worden.

Ik gun iedereen zo een zwangerschap, wat is het toch bijzonder en een wonder!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim dat alles goed gaat.

3. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Welkom!
    En hoop dat alles voorspoedig met jullie gaat en met de kleine.

Deel Deze Pagina