Hoi lieve dames , Ik ben 22 jaar oud en ben bijna 2.5 jaar samen met mijn vriend. Afgelopen jaar hebben we de grote stap gezet om een huis te kopen. Ook zijn we nu met ronde 7 bezig om een kindje te krijgen. In april 2015 heb ik mijn implanon laten verwijderen ik heb ongeveer 3.5 jaar een implanon gehad, tijdens het gebuik van de implanon heb ik geen menstruatie gehad. Na het verwijderen van de implanon was het dus afwachten wanneer mijn cyclus weer op gang zou komen. Na een aantal weken kreeg ik in juni mijn menstruatie. Wat waren we blij en opgelucht helaas van korte duur en in oktober na maanden zonder menstruatie de moed bij elkaar verzameld en samen naar de huisarts. Van de huisarts heb ik een zware hormoonkuur van 3 weken gekregen deze heeft geholpen en eindelijk had ik begin november weer een menstruatie na de kuur. Nu hopen dat het vanzelf weer op gang komt ... afgelopen dagen erg vermoeid geweest buikkrampen brandend maagzuur rugpijn en diarree en 1x overgegeven .. we wachten af .. Fijn dat ik hier mensen hun verhaal kan lezen. En hopelijk kan ik met mijn ervaring van de implanon mensen helpen. Wij hopen van harte dat het ons gegund word dat we trotse ouders kunnen worden van een wondertje
Welkom! Hopelijk voor jullie snel een kindje er zijn vast mensen die ervaring hebben met de implanon ( ik helaas niet)