Hallo! Zo af en toe heb ik al eens meegelezen bij een aantal berichten, maar nu heb ik me ook aangemeld=). Mijn naam is Chantal, 25 jaar jong en samenwonend met mijn vriend. Hij heeft uit een vorige relatie 2 kinderen, en zich daarna laten stereliseren(9jaar geleden). Wij zijn nu 2 1/2 jaar samen, en hebben een kinderwens. Vorig jaar heeft hij zich laten opereren in het Slingeland ziekenhuis op de sterelisatie ongedaan te maken. Met succes, de resultaten zijn meer dan goed gelukkig. Ik ben erg nieuwschierig of er meerdere dames met een partner zijn die zich ook hebben laten opereren om een sterilisatie ongedaan te laten maken en wat hun ervaringen zijn. Verder wens ik iedereen veel babygeluk =) Liefs,
Welkom! Ik heb geen ervaring met het sterilisatie verhaal maar heb wel ook een stiefdochter van bijna 6 uit een vorige relatie van mijn vriend. Voor mij kwam de kinderwens dus extra snel omdat ik al de mama gevoelens kreeg in de weekenden dat we haar hadden Veel succes met het maken van een eigen wondertje!