Hallo allemaal! Ik ben een mama van 26 uit België met 2 schatten van kindjes, een meisje van 4 en een jongetje van 15,5 maand. Ik heb mezelf hier op het forum aangemeld omdat ik hier al vaker heb gelezen en het leek me gezellig om ook mee te praten. Wij hebben namelijk nog de wens voor een derde en laatste kindje en ik zocht een plekje om de periode naar de zwangerschap en de zwangerschap zelf te kunnen delen. Liefs, en veel succes aan alle dames, Keley
Welkom hier Keley! Wat leuk en spannend dat jullie ook voor een 3e kindje willen gaan. Zelf ben ik 15 weken zwanger van onze 3e en het is zo fijn om hier op het forum mede-zwangeren te treffen, en ook mede-moeders van 3 kinderen! Bij het onderdeel 'zwanger worden clubs' staan een paar topic over zwanger worden/zijn van een derde kindje, misschien wil je je daarook bij aansluiten. Veel plezier hier op het forum en ik hoop dat je snel zwanger zult zijn!
Bedankt voor het warme onthaal dames! Brabomama bedankt voor de tip, dan weet ik waar ik moet zoeken en kan ik mij wat verder inlezen. Proficiat met je zwangerschap trouwens, spannend zeg We gaan het hier rustig aan doen en de natuur zijn gang laten gaan, al mag het voor mij allemaal wel wat sneller gaan