hallo mijn naam is Eveline en mijn partner en ik gaan volgende maand rond 25 november stoppen met de pil, spannend! Ik hoop veel informatie en advies hiervandaan te krijgen en wens iedereen succes. Groetjes Eveline
Hoi Eveline, welkom hier en je haalt hier heeeeeel veel info vandaan. Ook kan je gezellig mee kletsen, en vragen stellen. Succes met t zwanger (willen) worden!
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo Allemaal, Mijn naam is Lisette en mijn man heet André we zijn reeds 2 jaar bezig om zwanger te worden en sinds Oktober lopen we bij de gynaecoloog voor een beetje hulp. We hebben nog geen uitslagen of het wel of niet gaat lukken maar we houden goede hoop! Vandaag samenlevingstest gehad en de test was positief! Ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren, maar we hopen dat we misschien nu spontaan zwanger worden... Dussssssssss ff afwachten.. word ik het wel of word ik het niet? groetjes setje
Dank jullie wel, misschien spreken we elkaar nog eens... In iedergeval heel veel succes en geluk voor iedereen die zwanger is of zwanger wil worden