Hallo iedereen, Ik lees al heel lang mee (zelfs een keer een foto van een test gepost). Ik kom mij nu voorstellen en mij verhaal vertellen, omdat wij er nu echt voor mogen gaan . Sorry als het lang is... Ik ben fay en ik ben 32. Ik heb geen kinderen. Ik heb altijd al last van mijn menstruatie gehad (flauwvallen, buikpijn, misselijk, hoofdpijn. Noem het en ik had er last van). 3 jaar geleden besloot ik om naar de HA te gaan, omdat mijn buik steeds groter en harder werd. Er werd nog een HA erbij gehaald en ze dachten dat ik zwanger was. Test was negatief. Ik moest met spoed naar het ziekenhuis. Ik kreeg een echo en het bleek dat ik een vleesboom had. Ik werd doorverwezen. Ik kwam in Rotterdam terecht. Zij durfden niks te doen doen verwezen mij weer door naar Tilburg. In Tilburg werd besloten dat ik geomboliseerd moest worden, omdat ik te jong was e nog geen kinderen heb. Een operatie zou teveel schade aanrichten. Eind 2013 werd ik geholpen (nadat ik emiyah moest slikken) en het viel reuze mee maar in 2014 had ik nog steeds last van mijn buik (bleef groot en hard). Ik ging weer naar de HA en die verwees mij weer door, maar nu kreeg ik een andere gynaecoloog. Ik kreeg een mri scan en het bleek dat de vleesboom juist gegroeid was ( ik kreeg in die tijd veel scans en kreeg steeds te horen dat het een groot ding was). De gynaecoloog gaf aan dat ik geopereerd kon worden, maar ik moest goed over nadenken. Het zou niet makkelijk worden. Hij wist ook niet of hij mijn baarmoeder kon besparen (was niet goed op de mri te zien). Ik zou een snee van mijn navel naar beneden krijgen, omdat dat ding te groot was voor een horizontale snee. Ik besloot ervoor te gaan en ik moest weer esmiyah Slikken (6 wk). 14 okt 2015 was het zover. Ik werd om 1030 geholpen en om 1730 kwam de gynaecoloog vertellen dat het geslaagd was. Ik had mijn baarmoeder nog! Het was een joekel (1,4 kg). Het was ontzettend zwaar. Ik moest 5 dagen in het ziekenhuis blijven en 6 wk thuis. Januari geweest en ik had nog een kleine vleesboom in mijn baarmoeder, maar het kon geen kwaad. 24 juni geweest en ik bleek een nieuwe te hebben (in jan had ik het niet). Ik schrok mij rot, maar ik heb nou eenmaal de gen om die dingen aan te maken. De nieuwe is 2,5 cm. We mogen nu voor een kleine proberen. Als het in 6 maanden niet is gelukt, moet ik terug en dan gaan ze kijken of ze de nieuw preventief moeten verwijderen. Vandaag ongesteld geworden en ik hoop dat het allemaal lukt. Bedankt voor het lezen
Welkom op het forum, wat een verhaal. Wat fijn dat je baarmoeder gespaard bleef maar wat rot dat er nu toch weer een nieuwe zit.. Ik duim hard dat het zwanger worden lukt.