Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Zomervlinder, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomervlinder

4 jun 2017
    14
    3
    3
    Vrouw
    Studente
    Noord Holland
    Hoi, het is jaren geleden dat ik op fora mee gepost heb maar volgens mij is voorstellen vrij gebruikelijk in het begin ;)

Ik ben zomervlinder, bijna 28 jaar oud en heb net na bijna 14wk zwanger hebben mogen zijn afscheid genomen van mijn eerste wondertje. Die bleek al met 10+6 niet meer met ons te zijn. Nu is het een beetje zoeken hoe ik verder wil/moet/kan en ook wel fijn om ervaringen van anderen te lezen. Proberen met opgeheven hoofd naar de toekomst te kijken is wel iets wat dicht bij mij staat en waar ik ook voor wil gaan dus ik hoop vooral kracht en motivatie uit anderen hier te halen.

2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Welkom en wat een verdrietig nieuws! :'( Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Wat knap hoe je erin staat, zo met opgeheven hoofd naar de toekomst kan kijken. Ik wens jullie alle geluk toe! En ik hoop dat jullie snel (of wanneer jullie er weer voor jullie gevoel 'aan toe' zijn) opnieuw zwanger mogen zijn en straks een lief kindje mogen hebben! ♡

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom (weer) op het forum.

Wat een verdrietig nieuws. :cry:
    Ik hoop dat je hier steun zal krijgen, zodat jullie weten hoe jullie toekomst eruit zal gaan zien.
    Sterkte met alles!

Deel Deze Pagina