hallo ik ben evi.. 26 jaar en nu 2 jaar getrouwt. ik heb 3 weken geleden helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. een eug.. ik ben geopereerd want het kindje(11 weken oud) was in mijn linker ei leider aan het groeien. totdat mijn eileider is gescheurd en ik een inwendige bloeding heb gehad.. maar we waren er op tijd maar de arts zei wel dat als ik 1 dag later was gekomen dat het fataal was geweest. dus nu ben ik en mijn kindje kwijt en mijn linker eileider.. en minder kans op zwangerschap. nou dit was het wel eventjes.. groetjes evi
Hoi Evi 1981, Wat een naar verhaal, dat gun je niemand! Heel veel succes met het verwerken van dit verlies. Veel succes met opnieuw zwanger worden! Liefs Dib
heel erg bedankt... ik moet nu zo wie zo 4 maanden wachten.. dus 4 cyclussen.. maar de vraag is alleen wanneer de eerste cylus komt want het kan een tijd duren voordat het lichaam doorheeft dat alles via links moet gaan. omdat rechts alles is weggehaald. heel stom maar ik hoop dus dat ik heel snel ongestelt word. en dit achter me kan laten. en dat ik het snel weer mag proberen. x evi
heej dib ik zie dat het jou ook niet meezit... ik hoop voor jou dat je ook snel moeder mag worden.. liefs evi
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Vreselijk voor je dat je dit allemaal mee moe(s)t maken, hopelijk ben je snel zwanger en gaat het allemaal goed. Liefs wolly
Hey Evi, van harte welkom op dit forum...het zal je ongetwijfeld helpen verwerken met wat je hebt meegemaakt! ik vind't echt vreselijk & hoop dat je binnen een aantal maanden een nieuwe zwangerschap kan aankondigen! Veel succes & plezier in elk geval...
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Heel veel sterkte nog met dit grote verlies. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Veel succes. Liefs Hummel.