Hallo allemaal, Ik ben "Salvatore", 33 jaar en woonachtig in de omgeving Utrecht. De mede Vampire Diaries fans herkennen de naam waarschijnlijk Sinds oudejaarsavond weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. We zouden eigenlijk in het nieuwe jaar ervoor gaan maar ik wist wel dat de kans groot was dat het al in december gelukt was. Het was dus in 1x raak. Ik vind het nog wel onwerkelijk maar ben wel super blij. Mijn vriend moet nog erg aan het idee wennen merk ik en daar heb ik wel moeite mee. Hij komt niet blij over. Daarom ga ik gewoon mijn vreugde hier met jullie delen! Volgens mijn app zit ik nu op 4 weken en 5 dagen. Het lijkt mij super om de leden hier te gaan volgen. Groetjes!
Hallo Salvatore! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat jammer dat je nu het gevoel hebt, dat je vriend nog niet helemaal blij is. Voor jouzelf is het al heel onwerkelijk, voor een man nog onwerkelijker. Ze ervaren het niet zoals wij het ervaren. Mijn vriend was ook wel blij, maar moest wennen en had er niet echt een gevoel bij. Maar nadat ons zoontje geboren werd, was hij de trotse papa, dolgelukkig met zijn zoontje & zijn zoontje is alles voor hem! Zo komt het ook wel goed bij jou vriend
Nogmaals gefeliciteerd! Jammer dat je het gevoel hebt dat je vriend nog niet even enthousiast is als jij maar geef hem wat tijd: hij draait echt wel bij. En in de tussentijd deel je je vreugde gewoon lekker hier met ons; snappen wij helemaal!
Welkom & gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Super zeg, dat het gelijk raak mocht zijn. Hopelijk is je vriend er snel aan gewend. Misschien even koudwatervrees
Ja, had ik nooit verwacht! Denk dat het idd koudwatervrees is, hij vindt het nogal beangstigend "zoveel verantwoordelijkheid" zoals hij zelf zegt.