Hoi allemaal, Ik stel me toch maar even opnieuw voor. Ik ben 30 jaar, woon samen met ml en was hier ook actief toen ik van mijn eerste kindje zwanger was in 2017. Ze is net 14 maanden en wilden nog even tot de zomer wachten en dan zachtjesaan voor een 2e proberen. Ik was ook pas 4 keer ongie geweest omdat ik zolang al borstvoeding geef. Doe ik overigens nog steeds. Ook had ik cyclussen van 31 en 34 dagen dus we dachten dat 1 keer onveilig op dag 10 niet zoveel zou uitmaken.. dat zaad was dan allang dood toch op dag 17???... Mooi niet dus.. Ik voelde me anders en dacht zelf al dat het niet mogelijk was maar begin met testen op dag 23 van mn cyclus in de avond een mini tuurstreep. Alleen met heel veel licht erop zag je iets. Heb de volgende 3 dagen achter elkaar getest en ja hoor met vandaag dag 26 een licht streepje die was opgelopen in verhouding met 2 dagen geleden en de cb gaf ook aan zwanger 1-2 weken!!!!!. Dit is zo bizar!!! We waren er niet eens mee bezig.. ik weet niet eens wanneer mn ei was. Dit voelt zo als een geschenk uit de hemel en kan het ergens ook niet helemaal bevatten nog. Ik test over 2 dagen nog eens tot ik een dikke streep zie van de week. Dan durf ik pas de vk te bellen denk ik. Heel gek allemaal en er komt zoveel bij me terug van de zwangerschap van mn dochter. Ook al is het weer zo megaspannend allemaal. Ik ga proberen te genieten want blijkbaar wilde dit kindje heel graag naar ons toe.