Hallo allemaal, Mijn naam is Lindangel. Ik ben 28 jaar en sinds een half jaar (juni 2007) gestopt met de pil. Daarna heb ik nog wel wat overtuigingskracht nodig gehad om mijn vriend te overtuigen dat we nu serieus voor een kindje zouden gaan. En vanaf oktober (2007) is het dus zover. De ene maand zijn we wat fanatieker dan de andere, maar tot nu toe is het niet raak. Ik vind het hartstikke spannend allemaal en hoop natuurlijk dat het snel raak is. We gaan over ruim een maand verhuizen en het lijkt me heerlijk in ons eerste eigen huis een kindje te verwelkomen. Het enige minpuntje aan dit hele verhaal is dat ik hard mijn best doe om onze pogingen geheim te houden, maar tot nu toe zonder succes. Of tenminste, de enige die uit me heeft getrokken dat ik ben gestopt met de pil is mijn nicht. Maar mijn vriendinnen, zusje en collega's kijken me bij elk glas wijn vol verwachting aan of ik het ook op ga drinken. Zij zijn ervan overtuigd dat ik al zwanger ben en vragen me er om de haverklap naar... En ik ben natuurlijk zo dom geweest om te zeggen dat we eerst gaan verhuizen (al die stress enzo, jaja) en daarna zien we wel. Dus zegt iedereen steeds: "over een half jaar he?" Om gek van te worden... (Ik ben nu trouwens als de dood dat een van hen hier ook op het forum zit en dat ik alsnog door de mand val...) Nou, succes allemaal en we blijven duimen! Groetjes, Lindangel
welkom en veel succes met zwanger worden! haha ja dat gevoel had ik ook een beetje in het begin hoor,succes met de verhuizing! groetjes mounia
Welkom en veel plezier op dit forum! En ja, dat angst voor anderen... Daar heb ik ook last van! Vervelend is dat he
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly