Hallo allemaal, ik ben via google.nl op deze site gekomen. Ik ben Chantal ik ben 21 jaar ik woon samen met Raymond van 24. Wij zijn bijna 5 jaar bijelkaar. We denken wel aan kinderen, we gaan immers ook alvast groter wonen. Een echt gezinnetje worden we dan! Ik heb nu ook 3 kindjes.. onze honden Raya, Faith en Bikkel. Bekijk onze website maar eens! Wij zijn allebei druk met een hobby. Raymond dart veel ik doe aan de hondensport met mijn Herders. In de 5 jaar dat we samen zijn hebben we het amper veilig gedaan. Maar ik ben nog nooit zwanger geweest. Dit riep bij ons de vraag op of we ooit zwanger worden. We zijn nog wel jong ja.... Maar eigenlijk hoop ik dat het toch eens gebeurt als soort verrassing. De hoop is er.. Maar al 7 jaar heb ik gemeenschap en nog nooit is er wat gebeurt. Ik ben 1x bij een gynokoloog geweest. Ik bleek geen eisprong te hebben en teveel bloed vast te houden. Ook is mijn baarmoer niet rond maar lijkt het op 2 gedeeltes zodat, als ik ooit kinderen krijg, die minder ruimte hebben. Nu heb ik Primolut gekregen en afgemaakt. Ik heb veel pijn gehad maar ben niet extreem ongesteld geweest. Nu moet het goed zijn en anders moet ik weer naar de gynokoloog. Ik ben benieuwd... Misschien duurt het nog 3 jaar, maar misschien ben ik over een half jaar wel zwanger..! Welkom is het zeker...
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk heb je snel een posi test in handen. Liefs wolly
Welkom hier Chantal! Ik hoop dat het ondanks alles snel raak zal zijn. Intussen kun je hier natuurlijk alvast lekker je voorpret delen, maar ook je onzekerheden en ook gewoon lekker kletsen. Have fun, Groetjes Vlinderbloem
Ah, dat is leuk een Fries in ons midden. Ik ben ook een Fries maar woon er niet meer. Van harte welkom hier en ik wens jullie veel geluk toe met het zwanger worden zonder al te veel hindernissen. Groet, Shannah