nou ook ik wil me graag ff voorstellen. ik had vorige week erg veel last van m'n tandvlees. dus een beetje google'en om te kijken wat daar aan te doen was. maar overal kwam in voor dat het een veelvoorkomend iets is bij zwangerschap. dus gelijk de kriebels want was het was ook mijn nod. mijn vriend die op dat moment in het buitenland zat een berichtje gestuurd dat het heel misschien wel eens raak kon zijn om dat ik een hele regelmatige cyclus heb. maandag samen een test gedaan en twee hele dikke strepjes . nu is ie weer van huis en dat vind ik wel heel erg moeilijk want we hebben het nog niemand verteld omdat het in een zo'n vroeg stadium is. vandaar dus lid geworden van deze site zowieso voor alle handige tips en weetjes, maar ook om het er lekker over te kunnen hebben. is trouwens onze eerste zwangerschap. zijn een half jaartje aan het proberen geweest en zijn super blij dat het raak is
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly