Hallo allemaal! Mijn naam is Anne. Vanaf 20 juni ben ik gestopt met de pil. Het is misschien snel op 19 jarige leeftijd, maar het voelt goed. Ik woon nu 3 jaar samen met mijn vriend. Het kriebelde al een tijdje, toen hebben we de knoop maar doorgehakt... Ik wens iedereen hier succes met zwanger worden en zwanger zijn! Liefs Anne
Zelf vind ik het ook niet jong. Een vriendin van mij heeft haar kindje op 19 jarige leeftijd gekregen, maar die krijgt vaak negatieve reacties (kindje was niet gepland maar wel heel erg welkom). Ik vind die voordelen erg jammer, maar iedereen heeft zijn eigen mening daarover. Ik zou in ieder geval erg trots zijn als ik met een mooie zwangere buik rond mag lopen!!
Je bent er klaar voor wanneer jullie dat zelf zijn... wat een ander ook zegt!!! In mijn omgeving klagen ze ook al van og meid je hebt nog zo lang... Nee jullie tijd is wanneer jullie er klaar voor zijn!!! Zou zeggen suc-6 hoor meid!!! xXx Joy
Ik denk niet dat je leeftijd persé bepaald of je een goede moeder zult zijn, en als jullie er samen na 3 jaar klaar voor zijn dan is dat jullie beslissing! Hartstikke spannend, veel succes en welkom!
Ik denk ook niet dat leeftijd perse uitmaakt... Als jij je er goed bij voelt is het toch prima..!!!! In ieder geval veel plezier op dit forum en succes
Bedankt voor de lieve reacties! Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die er ook zo over denken!