Voorstellingen/optredens/evenementen geschikt voor tieners

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door cowgirl80, 23 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.731
    6.642
    113
    Vrouw
    Ik heb in de zomer mijn 12jarige meegenomen naar Aviodrome, we hebben er ruim 4 uur rondgewandeld en echt alles bekeken wat hij maar kon bekijken, helemaal in zijn nopjes.

Als je zoon een bepaalde interesse heeft, zoek dan een museum oid waar je ook actief dingen kunt doen. Aviodrome heeft verschillende simulators bijvoorbeeld wat mijn zoon geweldig vond.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.218
    4.519
    113
    oja en mountainbiken doen wij ook, vooral de MTB single tracks vinden ze leuk. je kunt ook clinics doen. dan leer je hoe je met je MTB over boomstammetjes kunt rijden, of hoe je van een klein schansje af gaat.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Is ijshockey nog iets wat misschien interessant is? Dat is toch een heel andere sfeer dan voetbal. Een wedstrijd van de tilburg trappers bijvoorbeeld?

https://www.100autolive.nl/ of dit in Rotterdam?

Pretparken zijn hier ook favoriet... Dochter van 15 is afgelopen maandag met mijn man samen op een studiedag naar Toverland geweest.

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.025
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    Oh dat 100 autolive ziet er goed uit! Jammer dat we dan net terug komen van vakantie… ik zet het even als optie in de agenda!

5. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.779
    2.457
    113
    Al een aantal jaren het favoriete mannenuitje van man en zoon: de historische grand prix in Zandvoort. Veel rustiger dan de f1, je kunt op meer plekken komen (zelfs in pitboxen), het is veel goedkoper en de kaartjes zijn beter verkrijgbaar.

En dit jaar had zoon voor zijn verjaardag een dagje IAMS in de RAI gekregen. Was in het paasweekend en is dat komend jaar ook weer geloof ik. Dat viel ook goed in de smaak, zoon wil komend jaar weer.

6. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.779
    2.457
    113
    Die leeftijdsgrens van 12 is omdat zijn ervaring is dat kinderen vanaf dan zo'n lange voorstelling goed uit kunnen zitten zonder anderen tot last te zijn, las ik. Zoon is nu 11 en heeft daar 100% zeker geen enkel probleem mee. Dus ligt ook vooral aan het kind.
    Ik heb geprobeerd jaartjes te kopen om met z'n 4en te gaan, maar dat was helaas kansloos. Maar de kinderen zouden het geweldig hebben gevonden, zijn groot fan van Jochem Myjer.
    Misschien bij de volgende ronde, dan gaat hij in de grotere theaters spelen begreep ik.

7. Vekl

Vekl Actief lid

26 nov 2022
    246
    158
    43
    Vrouw
    Najib Amhali
    Omniversum
    Musical
    Lasergamen
    Bowlen
    Squashen
    Corpus/Naturalis
    Fluisterbootje( bij lekker weer)
    Kasteel bekijken

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.168
    8.897
    113
    Ik las dat het ook betrekking had op een deel van de inhoud. Maar ik zou mijn dochter van 11 ook zonder moeite meenemen.

nijn37 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina