halllo mensen, ik wil mij even voorstellen ik ben laura en ben 24 jaar. sinds 10 maanden zijn wij aan het proberen om zwanger te worden, dit is tot nog toe niet gelukt.
Hey Kiwi31 Allereerst welkom op het forum! Oei, wat jammer voor jullie. De moed zeker nog niet opgeven meid! Jullie tijd komt nog wel.
dank je wel, en ja na 10 maanden proberen is het toch lastig niet te denken dat er iets mis is. maar goed, we blijven proberen en heb deze maand ook wat sypmtomen die ik normaal niet heb..maja dat heb ik elke maand wel iets anders gehad.. je wil zo graag dat je je dingen gaat inbeelden, maar dit is echt... hopen maar
Ik hoop het voor jullie dat het deze keer prijs is, maar hou er rekening mee dat je lichaam je erg kan bedriegen. Ik had ook heel veel symptomen (misselijk, boeren, vieze dingen ruiken, enz.) en bleek toch helemaal niet zwanger te zijn. Misschien moet je, als je er echt niet gerust in bent, een afspraak maken met de gynaecoloog. Maar ik duim alvast mee!
Hallo Kiwi31, Wat jammer dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden. Ik hoor van veel mensen in mijn omgeving dat het soms wel een jaar of langer kan duren. Met name na het gebruik van de pil. Ik hoop dat je snel zwanger raakt!
ja inmiddels weet ik inderdaad dat je lichaam je goed voor de gek kan houden...elke maand heb ik wel iets van symtpomen maar blijkt t niets te zijn... en als ik na deze maand niet zwanger ben ga ik naar de huisarts om doorverwezen te worden, om eens even goed te kijken... het is namelijk echt een domper als je graag wil en het zo lang duurt.