even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lynn83, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Hallo meiden,

Het heeft lang geduurt maar nu meld ik mij toch aan. Ik ben in mei 2008 gestopt met de pil. Ik wilde altijd graag met sinterklaas aan mijn ouders vertellen dat ik zwanger zou zijn. Maar tot nu toe is het nog steeds niet zover. Ik moet ook zeggen dat mijn man en ik alkaar niet zo heel erg veel zien in bed ivm drukte op zijn werk. Dus we klussen niet echt op de dagen dat ik meest vruchtbaar ben. Ik wil dan wel graag dan klussen maar mijn man is door de drukte op het werk vaak erg moe en heeft dan geen zin. Terwijl ik al maanden hoop op een klein wondertje in mijjn armen. Ik ben deze week twee keer op kraamvisite geweest wat geweldig ik heb er zo'n zin in. Rond de kerst is mijn man vrij en hebben we hoop ik samen veel zin om te klussen rondom mijn vruchtbare dagen. Ik slik nu ook niet meer dagelijks foliumzuur omdat ik telkens denk ach ben toch niet zwanger. Hoe belangrijk is dit...

Hoop gauw wat van iemand te horen.

Liefs Lynn

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

3. erwtje

erwtje Actief lid

7 dec 2008
    226
    0
    0
    Hoi Lynn83,

Ik herken jouw verhaal helemaal. Ook wij zijn vanaf afgelopen mei aan het proberen. Ik geloof dat ik inmiddels al hard naar een jaar toeloop als het gaat om het slikken van de foliumzuurpillen. Ik heb ook al vaak gedacht; ik stop ermee, ik ben toch weer niet zwanger. Heb toch besloten dat ik dit wel blijf doen. Ook al is de teleurstelling groot, mocht je wel al een klein wondertje in je buik hebben, doe je er goed aan deze pillen te slikken. Bovendien word jij er niet slechter op. Ik snap dat het vervelend en misschien confronterend is; maar zie het als een veilige voorwaarde voor als het er toch van mag komen. ;)

Ik wens jullie veel succes samen.
    lieve groet,
    erwtje

Kijk ook eens op deze site, misschien vind je daar meer antwoord op je vragen.
    http://www.slikeerstfoliumzuur.nl/

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden.. :D

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Welkom hier en veel klus plezier!

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    welkom op het forum:)

8. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Is wel een leuke bezigheid voor de kerstdagen toch?

Deel Deze Pagina