Voorstelrondje

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nalaatje, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nalaatje

Nalaatje Nieuw lid

18 jan 2009
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben in juli gestopt met de pil en in september zijn we de uitdaging aangegaan! Helaas hebben we tot nu toe nog geen positief resultaat. Nu denk ik: 2009 wordt het jaar dat het ons gaat lukken. Moet wel positief blijven denken he ;)

Dus vandaar dat ik me nu ook aanmeld op het forum, ook om mijn vriend een beetje te ontzien en hier mijn 'ei' kwijt te kunnen. Hoe langer je er mee bezig bent hoe intensiever heb ik het idee. Deze maand ga ik met ovulatietesten beginnen en dan kijken hoe ver we komen. Helaas is mijn menstruatie verschrikkelijk onregelmatig.

Het vreemde/leuke/gekke is ook nog dat mijn zus en ik erachter kwamen dat we er allebei mee bezig zijn. Het wordt voor ons allebei de eerste. Nu had ze vorige week aan ons verteld dat ze in verwachting was, wij natuurlijk super blij! Maar helaas heeft ze een miskraam gehad, ik vind dit verschrikkelijk voor hun en voel me nu een beetje schuldig over onze pogingen. Wat nou als ik dadelijk eerder (mochten we dat geluk hebben) ben....

Maar goed dit was mijn verhaal in een notendop :rolleyes:

Gr. Nala

2. gimena

gimena Niet meer actief

heey hallo.. :D
    welkom op deze form!
    hoop dat je snel zwanger ben!
    xxxx

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom en hopenlijk heb je snel een positieve test. Praat je er trouwens met je zus wat zei er van vind als je sneller zwanger bent als haar?

4. Welkom hopelijk is het snel raak voor jullie!

Het is ook verschrikkelijk voor je zus maar ik denk niet dat je je schuldig hoeft te voelen tegenover je zus.. misschien kan je er met haar over praten als je dat nog niet gedaan hebt? al is het net gebeurd dus misschien kan je beter nog eventjes (een paar weekjes) wachten.. in ieder geval succes ;)

5. 4days

4days Niet meer actief

Welkom, hopelijk ben je snel zwanger! :D

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina