Ook ik snuffel al een paar weekjes op deze site. Nu zal ik me ook even voorstellen. Ik ben een meid van 33 en heb samen met mijn man al 2 mooie dochters van 7 en 5. Als deze zwangerschap goed verloopt verwachten wij ons 3e wondertje in juli. De familie had dit niet meer verwacht dus was het helemaal leuk om het bekent te maken. onze meiden weten ook al dat ze een broertje of zusje krijgen en vinden dit helemaal geweldig. ik heb vandaag de 1e echo gehad en deze zag er goed uit, de baby was al druk aan het gymnastieken. groetjes van LSB
Welkom Lsb. Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat leuk dat je dochtertjes er ook zo leuk op reageren. Het zal vast heel speciaal voor ze zijn om het zo bewust mee te maken.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Onze meiden vinden het erg leuk dat ze grote zus worden en ze zijn er bijna dagelijks mee bezig. Onze baby heeft tot nu toe de naam Ibbeltsje (is Fries) als de meiden het over Ibbeltsje hebben kijken de meeste mensen ons vreemd aan maar als we vertellen wie dat is lqachen ze allemaal. Ook in de vrienden en familie kring is ibbeltsje al een begrip.