Hoi, Ik kijk wel eens naar het programma 'say yes to the dress' en verbaas me er dan over hoe de familieleden van de bruid zich soms gedragen... Is dat nou echt of is het gespeeld? De laatste aflevering ging de moeder van een bruid zelf een jurk aantrekken en ze deed ook heel irritant. Toen dacht ik echt "dit ziet er zoooo nep uit..."
Nou, inderdaad! Tot mijn grote verbazing blijken Amerikanen écht zo te zijn zoals op televisie. Ik dacht ook altijd dat het overdreven / gespeeld was, maar nee!
Volgens mij is het niet gespeeld. Maar ze zoeken natuurlijk wel de meest overdreven en bijzondere verhalen uit voor de serie.
Ik vind alle families precies hetzelfde reageren. Er zit altijd één familielid tussen die steeds de boel verpest en niks mooi vind. De mening van familieleden is bijna nog belangrijker dan die van de bruid en het lijkt allemaal net een toneelspel. Toch is het wel leuk om naar te kijken
Ja, maar in de regel werkt het wel zo. De meeste vrouwen willen toch de goedkeuring van hun moeder, een vriendin of iemand anders die belangrijk is. En je hebt nu eenmaal niet altijd dezelfde smaak. Ik vind dat de moeder zich dan op de achtergrond moet houden en de keuze aan de dochter moet laten. Ik zou onze meid nooit een bepaald soort jurk opdringen of mijn zin willen doordrammen. Maar helaas zijn veel mensen wel zo. Als je dan ook nog 5-10 mensen meeneemt als je de jurk gaat uitzoeken, is het logisch dat het gaat botsen. Veel bruiden komen niet voor zichzelf op en willen het een ander naar de zin maken. Dus dan is het logisch dat de bruid niet altijd de belangrijkste persoon is tijdens zo'n afspraak, omdat ze niet de beslissende factor is. En met de camera erop doen sommigen zich natuurlijk ook anders voor dan ze werkelijk zijn.
Het meeste van dat soort programma's zijn nep, al blijft het allemaal heerlijk om te kijken! Het grappige vind ik zelf altijd programma's waarin de kandidaten dan worden "verrast" en dan helemaal hysterisch en totaal in shock de deur opendoen ... Om vervolgens te zien dat ze in hun achterzak al een zendertje hebben zitten (bij bijvoorbeeld extrem home make over en zo!) Kijk de mensen en families en verhalen zijn op zich wel "echt" alleen wordt er wel veel gescript, en dat maakt het dus zo nep!!
HAha! Inderdaad, of ze filmen van binnen huis.... Is het zelfde met Obese....filmploeg zit al binnen..hele familie is aanwezig en dan opeens ... OH MY GOD
Weet niet welke Amerikanen jij ontmoet, maar ik herken het niet. Dit programma is zo nep, net zoals al die zogenaamde reallity sht op rtl 5...
Je hebt er twee...SYTTD Lori en SYTTD NY.... Lori is erg overdreven en vooral Southern. NY valt wel mee. Een vriendin van mij zat daar in en reken maar dat je weet dat je gefilmd zal worden etc maar erg overdreven vind ik die niet.
Ik vind die NY ook veel leuker, die southern is to much. Heerlijk om dat programma te zien, lekker kwijlen en fantaseren over de jurken. En ja, er is altijd wel iemand die zeikt, beetje jammer zoals ze de bruid soms zo onzeker maken. Maar dan moet je maar niet een hele harem meenemen voor zoiets.