Ik ook. En snap ook niet dat die vrouw die er langs zit erom moet lachen. Als omstander had ik er ook wat van gezegd ipv zo te gaan lachen
Ach, ik kan mij er niet aan storen en vond het wel grappig! Wel vroeg ik mij daarna af wat ik zelf zou doen in zo'n situatie en ik ben er nog niet uit .
Volgens mij weten alle mensen er wel van hoor.. Is Wendy van Dijk niet ook een keer bij Benidorm Bastards geweest, maar dan als Loesie ofzo? En die hadden ze ook 'ingehuurd', en ze moest dat doen en zo reageren, maar dat deed ze natuurlijk helemaal fout.. Anders vind ik het ook niet kunnen, ook niet als het achteraf gezegd wordt..
Ze weten ervan, net zoals ie vnt die als springkussen moest fungeren.... Zag toevallig een tijdje gleden een oproepje staan..
Ja, moest wel ontzettend lachen! Maar dacht ook meteen: als dat mijn kind zou zijn accepteer ik t echt niet! Maargoed de moeder was helemaal in shock en wist niet hoe ze moest reageren vermoed ik.. en die vrouw ernaast gewoon keihard lachen!! Dat was wel belachelijk!
ik was idd ook al verbaasd om dit stukje.. Wat een k*t grap!! Normaal vind ik ze wel grappig... ( nouja, alleen seizoen 1, daarna was het al geen grap meer ... )
de grap is er nu ook wel vanaf vindt ik van dat programma.... maar ik vindt het tegenwoordig toch al zo`n slechte tv.....wat is wel nog leuk om te kijken in het weekend.