moeizame avonden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door calani, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    beste,
    De babies zijn inmiddels bijna 9 weken oud en het valt op dat ze overdag en s nachts hartstikke tevreden zijn met de bv, ook veel plasluiers en s avonds dus, de 2 latere voedingen, 1e in namiddag en dan de voeding die daarop volgt, dat ze onverzadigbaar lijken, als ik ze dan vaker aanleg resulteert dat in overvolle luiers, maar toch blijven ze huilen, vandaag eens een flesje aangeboden een uur en half na de bv en daar heeft D nog 70cc van gedronken, heb dan ook gelijktijdig 55cc gekolft, (flesje was vooral om eens te zien hoeveel ze drinkt) en nu dus na het flesje, net als na de borst, valt ze in slaap maar na 10tal minuten wordt ze weer wakker en is het terug huilen,
    we leren hieruit dat een flesje niet de oplossing is maar wat is dan wel de oplossing????
    de vele huil-avonden beginnen toch wel door te wegen
    wat raden jullie ons aan, hoe snel mag ik ze terug aanleggen s avonds?
    ze verdikken beide goed,
    en die keren dat het lukt om ze in slaap te krijgen, slapen ze makkelijk 3u aan één stuk maar die keren dat het niet lukt willen ze dus alsmaar drinken, een speen helpt kort, vasthouden helpt vrij goed maar om dat de hele avond te doen is ook lastig
    uitkijkend naar jullie advies
    calani

ps huilen flesgevoede kindjes ook zo s avonds??

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

dit topic heb je al geopend bij baby en dreumes

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja juist maar ik wil zoveel mogelijk mensen en dus ervaringen te pakken krijgen
    vandaar dezelfde topic op verschillende plaatsen

4. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Bij mijn oudste en nu mijn jongste ook, merk ik dat een ritme s avonds voor de nacht erg belangrijk is. Dus hier gaat mijn dochter tussen 19 en 20 in bad waar ze lekker doezelig van wordt dan een flinke voeding en dan slapen. En vanaf dat we dat deden maakte ze eerst een flinke slaap van 5 uren achter elkaar, daarna 6 en vannacht al 8 uren. Dus dan sla je de onrustige avond over, later verschuiven ze de lange slaap door tot in de nacht (tenminste dat was hier wel het geval).
    Maar het kan ook zijn dat je kindjes erg clusteren s avonds (veel voeding willen vlak voor de nacht met als gevolg vaak doorslapen) Het is gewoon even proberen hoe en wat, maar ik kan me voorstellen dat het je een beetje opbreekt met 2 kindjes! Succes en sterkte

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113

Deel Deze Pagina