4,5 maand oude baby om het uur wakker 's nachts.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annette123, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Mijn lieve schat slaapt overdag heel goed. Eigenlijk 2 uur wakker en dan weer 1,5-2 uur slapen. Zo gaat dat de hele dag door.Ze heeft een aantal weken doorgeslapen, maar sinds 1,5 week begint de pret om standaard 01.45 uur. Elk uur moet ik haar speentje in haar mond doen en haar knuffel in haar armen leggen en dan slaapt ze weer. Ze ligt nog in de wieg naast ons, dus het is maar 1 stap, maar toch heel vermoeiend zo'n nachtje. Slaapt ze overdag soms teveel voor een baby van 4,5 maand ???? ( Het is wel weer sprongetjestijd kan natuurlijk ook meespelen).

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Kan het niet zijn dat ze gewoon honger heeft 's nachts? Op die leeftijd kreeg mijn zoontje nog nachtvoedingen.

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Dit hadden wij met de oudste ook rond die leeftijd. Ze sliep al een tijdje door en het kostte ons een paar dagen om te concluderen dat ze honger had! Overdag als ze honger had, zette ze het gewoon op een brullen. Ongeduldje ;) Maar 's nachts uitte dit zich in vaak jammeren en de speen kwijtraken. Toen hadden we haar eens een flesje gegeven bij de eerste keer jammeren en mevrouw sliep de rest vd nacht weer door ;) dit duurde even en opeens sliep ze gewoon weer zelf door.

Mijn tip dus: probeer eens een flesje bij eerste (of tweede) keer speentje kwijt!

Teveel slapen kan bijna niet. Onze meiden werden ook altijd zo snel weer moe en sliepen veel en goed overdag.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Even een voeding geven idd :)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Teveel slapen overdag speelt zo jong vaak nog niet, Ik denk ook dat ze wil drinken dus gewoon aanleggen.

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dat ligt er dan denk ik aan hoe zwaar ze is en hoeveel voeding ze krijgt en of het idd borst of fles is..
    Hier krijgt hij al het maximale aan flesvoeding 5 x dus dan kan ik geen nachtvoeding meer geven? (meneertje word nu ook steeds even wakker ) valt ook uiteindelijk wel weer in slaap..

Sprong kan heel goed !

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik denk ook dat ze behoefte heeft aan een nachtvoeding.

8. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Honger is honger, zou ik zeggen! Geen kind heeft ooit iets gekregen van een extra flesje. Is natuurlijk niet goed om wekenlang de maximale hoeveelhgeid te overschrijden, maar voor een korte periode zou ik het zelf gewoon doen. Als je je heel graag wilt houden aan het maximale aantal schepjes zou je nog kunnen overwegen om de flessen wateriger te maken.

9. adi

adi Niet meer actief

Rond de 4 maanden hebben babys heftige regelperiodes en een obtwikkelingsspurt, dus gewoon melk geven.

Deel Deze Pagina