Ja hier ook. Een tweeling zwangerschap neemt ook wat risico's met zich mee! Gelukkig uiteindelijk alles goed gekomen.
Wel herkenbaar. Voor mij waren vooral 12/20/30/37 weken een mijlpaal en natuurlijk de uitgerekende datum. (30 weken omdat ik bij mijn eerste zwangerschap toen al ontsluiting had en per direct moest stoppen met werken.)
Heel herkenbaar, ik leef ook van echo naar echo en vind die 4 weken ertussen veel te lang duren. Ook al zijn we max. 10 min. binnen bij de gyn... Elke keer valt er wel iets spannends te beleven: - 8w: zal er al een hartslag zijn? OMG er zijn 2 hartslagen! - 12w: zijn er nog allebei? hoe groot zijn ze al? Mooi gegroeid! - 16w: misschien zien we wel het geslacht? Helaas niet deugnieten ^^ - 20w: geen structurele afwijkingen? geslacht? - 24w: suikertest? Etc. Ml lacht er wel telkens mee hoezeer ik uitkijk naar zo'n echo tjah er groeit nu eenmaal niets in zijn buik hé
Herken het wel vorige zwangerschap opgenomen met 25 weken en keizersnede gehad met 28+6. De 24 mijlpaal is in zicht dan op naar 25 weken en dan 29 weken.