Gelukkig weer redelijk goede nacht gehad! Helaas heeft het vele lopen van gisteren niet geholpen, alles is hier nog rustig. Denk dat ik morgen wel bij controle van vlk eindig, en dat ik die helaas miet door goed nieuws hoef af te bellen Ben echt bang dat het bij mij nog wel even gaat duren! Vriendlief denkt van niet, die denkt dat het voor zondag er wel is, maar ik geloof er niks meer van, helemaal geen voortekenen, ja heel soms even harde buik of steken/druk van onder, maar datsit! Nou had mijn moeder dat bij haar bevallingen ook niet hoor... Die had overdag helemaal nergens last van en snachts ineens boem pats, weeën! Dus daar hoop ik ook maar op, maar toch denk ik na de uitgerekende datum te gaan! Mijn zus en zusje waren 4 dagen eerder geboren! Ik 4 dagen later, mijn vriend daarin tegen was 8 dagen eerder,,, dus we Sil see of dat allemaal invloed heeft, dan hoop ik ook op eerder! Ag goed. Ga maar uit van over de uitgerekende datum, helaas. Ik heb d'r geen goed vertrouwen meer in! komt door de "geen voortekenen", maar ja dat hoeft dus niet perse, maar toch dat zou toch wat meer vertrouwen geven!
Ik heb nu de hele tijd een vreemd gevoel van onderen! Sowieso zit er Eem soort druk. Maar het is alsof ik de hele tijd moet plassen, alleen dan zonder volle blaas, en er komt niks. Een soort druk, maar ook zo'n soort gevoel van als je heeeeel nodig moet plassen, je eindelijk kan, er zo'n druk van onderen zit, van aaaaaaaah eindelijk! Snap je? Heel gek.
Misschien ligt de baby lekker op je blaas te slapen. Ik heb dat ook af en toe heel erg. Maar dat gaat vanzelf weer over.
Hihi zou kunnen! Hoefde alleen niet te plassen continu !! Had d'r vanmdidag weer erg weinig gevoeld. Ik dacht nou nog even en ik moet weer aan de CTG en dan moet ik bij gync verder onder behandeling, ipv vlk. Maar gelukkig voelde ik d'r net weer! Ze is wel rustiger dan de afgelopen 2 dagen, want de afgelopen 2 dagen was er een enorme verbouwing gaande daar binnen! Hopelijk zegt 't wat, en komt de bevalling gauw op gang "Gelukkig" morgen weer controle bij vlk, dus dan weer beetje geruststelling ivm hartje horen! Alleen was ik liever niet geweest, liever lag ik of met weeën of met baby op bed,maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren! Heb net lekker kwarktaart gemaakt, haha!
Het kan zomaar ineens beginnen! Bij mijn tweede begon t zomaar ineens s middags om drie uur... Daarvoor nergens geen last van... En om 18:45 uur is ze geboren... Hihi t kan ineens snel gaan!
Is het waar dat als je 'er teveel mee bezig bent', dus te veel hoopt eigenlijk, dat 't langer duurt? Ja voor je gevoel natuurlijk sowieso, maar is 't in werkelijkheid ook zo? Nee toch? Als je kindje klaar is komt ze toch gewoon? Of je er nu wel of niet veel mee bezig bent?
Ze zeggen inderdaad dat je kindje aangeeft wanneer ze er klaar voor zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je er zelf helemaal nog niet klaar voor bent dat dit de boel kan tegen houden. Hopelijk komt ze snel!
Geen idee of de spanning van het wachten ook daadwerkelijk tegenwerkt. Maar ik probeer ontspannen te blijven en dat lukt me aardig. Heb genoeg afleiding. Hier alleen eeb onrustige nacht gehad. Buikkrampjes. Gisteren eventjes een uurtje lang regelmatige harde buiken. Maar niet echt heftige weeën ofzo. Nu nog steeds een ongi gevoel wat doorstraalt naar mijn benen en rug. Heb dat nu voor de 2e of 3e dag achter elkaar. Wat mij betreft mag t doorzetten want op deze manier kan ik niet goed slapen en ben ik straks uitgeput. Hoe ist bij jou Simone?
@ChocoChick: dat zal wel tegenhouden ja, als je er zelf niet klaar voor bent.. maar ik ben er juist wel klaar voor hihi! Laat maar komen, de beeb alleen nog niet pfff. CherryBelly: nog niks... lekkere nacht gehad de 3de al achter elkaar, hoe dat ineens kan? Slaap veel meer door... En gisteravond voor t slapen nog een eindje gewandeld met vl. In de hoop op.. maar nee, nog niks. Pfff Kom op zeg, nog 4 dagen waarom komt ze nou niet iets eerder? Vl wordt ook steeds ongeduldiger. Zometeen 11.15 weer controle bij vlk
Nou, volgens mij trekt een kindje zich er niet zoveel van aan of je er klaar voor bent of niet...hihi.. Wij waren bezig met een verbouwing en ik zou de week erna een geplande keizersnee krijgen. Ik was doordat de verbouwing uitliep nog niet helemaal bezig met het krijgen van een kindje en was 'blij' dat ik nog een week had om naar de geboort toe leven. Maar het onderhoudsbedrijf sloot de deur op vrijdag en de nacht van vrijdag/zaterdag besloot meneer dat het met 38,5 wkn welletjes geweest was en besloot zelf maar te komen (het ging zo snel dat een keizersnee niet meer mogelijk was). Hopelijk schiet het voor jou snel op. Zeker als je er klaar voor bent duurt wachten lang.
Zo dat is nogal wat Sneeuwmees! Ik hoop inderdaad ook dat 't niet lang meer hoeft te duren! Maar ze heeft er altijd nog geen zin in...
In ieder geval fijn dat je lekker hebt kunnrn slapen! Succes zo bij de verloskundige. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik mag volgende week dinsdag weer naar de gyn. Moet sowieso in t ziekenhuis bevallen ivm een eerdere keizersnede. Wel leuk dat ik nu meer echo's krijg hihihi. Maar zou mijn beebje g raag live willen zien en vasthouden
Hoi simone wou je even succes wensen. Ik vond de laatste loodjes ook het zwaarst... ik had geen voorweeen niks dus dacht echt dat ik overtijd ging lopen... de kleine meid kwam zelf met 40+1 dus nog even volhouden!!!!
Hee meiden, Kom net weer bij de vlk weg voor controle! Alles was goed. Haar hartje klopte echt prachtig. Mijn bloeddruk was weer zoals voorheen 106/66, vorige week was die wat hoger namelijk. En ze licht EINDELIJK vast! Vorige week was ze wel al goed diep ingedaald, maar lag nog niet vast. Nu gelukkig wel! Volgende week donderdag weer voor controle, maar hopelijk is dat niet meer nodig. Hopelijk wordt ze voor 't weekend nog geboren (a') Nou kleine meid, als je nog in juli geboren wilt worden heb je tot vanavond 23.59 uur!! Hihi. Liefs, xSimone
Super fijn dat alles goed is gegaan meid!! Toch weer effe fijn om te horen toch? Nu afwachte wanneer jullie meisje zich gaat melden
ja is zeker fijn om te horen, vooral omdat ze maandag en dinsdag ontzettend druk was en er een enorme verbouwing bezig was in m'n buik, en ze gister en vandaag weer erg rustig was, toch fijn 't hartje dan even te horen!
Hoe ist trouwens met je bekken...hou je t nog een beetje vol? Zal je net zien dat we straks tegelijk liggen te bevallen. Hahaha. T zou zomaar zo kunnen zijn
Met m'n bekken gaat 't redelijk. Laatste tijd veel gelopen, dus op dat gebied wel pijnlijk. En ik merk wel dat ze in m'n bekken ligt zeg maar.. maar 't gaat! En ja, zul je zien haha!!! Zou wel leuk zijn! Weet jij 't geslacht?
Lekker rustig aan doen. Voetjes omhoog...etc. Heb bij mn vorige zwangerschap ook ontzettend last gehad van bekkeninstabiliteit. Gelukkig ben ik dit keer bespaard gebleven dankzij mijn geweldige fysio! en jaa wij weten het geslacht al...alleen vanwege meelezers hier op t forum (mensen die ik in real life ook ken) heb ik t maar niet in mn handtekening gezet. Mn man en ik zijn de enigen die het weten Best grappig om dan allerlei theorieën te horen van mensen over wat we krijgen