Jippie eindelijk weer zwanger!! Na 1 miskraam, een gezonde dochter en weer een miskraam dan toch weer zwanger... Ik slik nu progesteron en utrogestan op aanraden van mijn gyno (iemand ervaring ermee) hij stelde dit al voor na mijn laatste miskraam! Maar echt... ik haat de WC heb een beetje menstruatieachtige gevoelens in buik en onderrug en weet eigenlijk niet meer of ik dit nu bij mijn dochter ook had? Wij herkent dit en/of heeft ook ervaringen met progersteron tijdens zwangerschap groetjes Aicha
He Aicha Ik heb geen ervaring met prog maar mijn gyn raadde het me ook aan na een aantal miskramen. Ik ga het maandag bespreken en als het de risico s vermindert ga ik het uiteraard doen. ps: die menstruatiepijntjes zijn heel normaal. Ik hoor van iedereen dat ze dat ook hebben gehad. Ik heb het nu ook. Succes
Het is gebruikelijker om wel van die menstruatie pijntjes te hebben dan niet hoor. Ik had het ook tot een weekje of 10... misschien iets langer zelfs.
Ik heb utrogestan tot mijn 12 week moeten nemen....Ik reageerde daar goed op en had verder geen abnormale klachten.
@Lise en Chai gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Lise wat leuk we zitten in de zelfde week! Het steld me wel weer een beetje gerust dat jullie het ook zo voelen! Thanks! @DDS bedankt voor je reactie! Moest jij ook ivm miskramen utrogestan innemen? Ik moet 3 keer per dag slikken en 1 keer in de 2 dagen progestron van ander merk vaginaal inbrengen! Ik hoop dat de komende maanden snel en heel gezond voorbij zullen gaan!!