Indalings weeën ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ester77, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Gisteravond toch maar even naar zh gebeld omdat ik een ontzettende druk had op mijn onderbuik en bijna niet eens lopen kon, ook voelde ik constant harde buiken. Bij mijn eerste had ik dit ook en kwam de kleine onverwacht met 36,4 terwijl ik al 3 dagen vooraf naar het ziekenhuis geweest was en niemand erkende dat ik echte weeën had.
    Dus gisteravond aan ctg en ik had idd (voor/indalings) weeën die op ctg kwamen van 60 tot 100 zelfs, alleen niet heel erg regelmatig.

Toen ben ik getoucheerd door de vk en bleek ik toch gewoon helemaal dicht te zitten.. gelukkig maar het kan alsnog in 1 x hard gaan. Ze noemde me een stiekeme ontsluiter, gebaseerd op mijn eerste bevalling waar ik met 7 cm binnen kwam. Ik kon nu naar huis en mocht bellen als ik meer last kreeg of ongerust was. Ze noemde de weeën indalings weeën... Ik vraag me alleen af hoe lang die duren en lees vooral dat dit steekt en wat ik voelde waren meer weeën...

Mijn bloeddruk was 140/90, maar dat gaf nu niets? vond wel vreemd dat ze mijn urine niet wilde checken..

Vannacht paar keer wakker geweest door onrustige buik en ik voel de druk nu weer opkomen, nog geen harde buiken. Ik ben zo benieuwd hoe dit gaat lopen en naar verhalen van andere meiden...

2. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik heb nu de hele tijd harde buiken..
    Ze houden lang aan.. en voel me wat koortsig..
    Ik denk dat ik zo even ga liggen..voel me verder ok..
    En heb totaal niet het idee dat het gaat beginnen..
    Ben zo benieuwd wanneer het echt door gaat zetten..
    Hoop echt dat het deze week gaat gebeuren..

3. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Dat hoop ik ook voor je Robynn, je niet helemaal lekker voelen kan natuurlijk een teken zijn...

Blijft spannend en niet te voorspellen he

4. Goudlokje1

22 jun 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren een wandeling gedaan mer de hondjes, en toen begon de soort kramp. Kon moeilijk lopen. Ben nu 38 weken bijna... Van de week aan de ctg gelegen en had al voorweeën waarschijnlijk, zelf merkte ik hier niks van. Ik had wel een blaasontsteking. Nu heb ik dus sinds gisteren tijdens de wandeling erg lage rugpijn en ook bij mijn buik. Kon er zelfs nauwelijks van slapen vannacht...na een warme douche werd t wel iets minder en vond heel klein beetje slijm...weet dus niet of ik mijn prop al verloren ben...verder bloed ik ook nog niet maar die pijn in rug/buik is wel vervelend.. Zullen dit gewone weeën zijn of ook indalingsweeen?

5. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    voorweeen denk ik.. ik herken het wel..hoeft nog niets te zeggen..
    Ik ben ook alweer 2 weken verder dan mijn vorige berichtje..

6. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Denk ook voor weeen idd. Hier na een paar dagen rust de laatste twee dagen weer harde buiken/ voorweeen. Kindje is inmiddels wel al ingedaald volgens mij. Lopen gaat moeilijk en van houding veranderen ook en druk op onderkant... afwachten maar ☺

7. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Indalingsweeen voelen echt pijnlijk, vooral als je kindje tegen je schaambot aanduwt..
    Dan lijkt het net alsof je letterlijk een hoofd tussen je benen hebt hangen..
    Ik kan dan echt niet normaal lopen haha..of zitten.. ben dan altijd zo bang dat ik iets plet.. :p :D

Deel Deze Pagina