Maandag voorweeen ('s nachts nog naar het zkhs geweest), dinsdag voorweeen, die nacht de slijmprop verloren en woensdag echt weeen (-blijkbaar -) en hoge vliesscheur dus verloor golfjes vruchtwater.
Ik heb sinds gisteren last van harde buiken. Vandaag bijna de hele dag door.. om gek vam te worden. Hoop dat het vanzelf doorzet voordat ik word ingeleid as woensdag.
Hier ook de hele dag door harde buiken vooral savonds. Ook al 2 weken voorween. Maarr baby blijft nog lekker binnen dus denk niet dat dat wat betekent..
Ik ben ook gewoon nog op de been.. maar wel rustig aan.. Ga morgen als ik natuurlijk niet aan het bevallen ben.. Grote boodschappen in huis halen..met mn moeder zodat ik een voorraadje heb..
Hier ook geen voor tekenen, s'middags wezen winkelen. Onder t avond eten een paar lichte krampjes en 3,5 uur later was onze zoon geboren.
Sinds gisteren krampen in onderrug en onderin me buik. Ik ben van mijzelf al vrij tenger dus ik voel ook dat zijn hoofdje al aardig beneden ligt..ik kan ook niks binnenhouden. Lijkt echt of mijn lichaam zich klaar probeert te maken.. Ben erg benieuwd. Is mijn 1e kindje, dus ben ook benieuwd of die pijn indalingsweeen waren of voorweeën..