Voortekenen bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel0, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel0

Kristel0 Lid

3 jan 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen meiden,

Hier bijna 38 weekjes. Ik vroeg me af hoe bij jullie (indien je nu zwanger bent van een 2e, of 3e natuurlijk :)) de bevalling is begonnen.

Ik dacht afgelopen woensdag namelijk echt dat het ging gebeuren.. ik werd me toch misselijk, flink overgeven en tegelijkertijd verloor ik vocht, een plasje op de grond. Ik dacht meteen aan vruchtwater maar volgens mijn verloskundige moet je dan langere tijd vruchtwater blijven verliezen. Gisteren hele dag misselijk geweest, weinig eetlust en menstruatie achtige pijntjes.
    Vandaag nog steeds geen eetlust, en ik ben redelijk een snoeperd!!!

Dus ik ben heel benieuwd naar jullie verhaaltjes..

Kan niet wachten om ons meisje te leren kennen!!!

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Spannend joh!
    Hier had ik ineens op een dag heel veel rust in mijn lijf, terwijl ik vreselijke schoonmaakaanvallen had. Echt nesteldrang.
    Diezelfde avond verloor ik mijn slijmprop en begonnen ook de weeen. Helaas pas 2 dagen later had ik een prachtige gezonde zoon! (bij 39,1 wk)

Succes als het zo ver is!

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Spannend zeg!!

Ik had al een paar dagen flink last van voorweeen, zat ook steeds te timen, ma telkens als ik dacht ja tis echt begonnen er zit regelmaat in, dan stopte het weer:p Na een paar dagen voorweeen werd ik snachts wakker met gebroken vliezen, die middag had ik ons zoontje op mijn buik liggen:)

Succes alvast met je bevalling!!! xxx

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moest 's nachts heel nodig naar de wc en toen ik opstond voelde ik een enorme plons water langs mijn benen lopen. Waren mijn vliezen gebroken :D Na een half uur begonnen ook de weeën en 17 uur na he breken van de vliezen had ik mijn dochterje in mijn armen...
    Ik heb deze zwangerschap ook al veel last van voorweeën en harde buiken, maar het wil helaas niet doorzetten. Ben bij mijn dochter met 39 weken bevallen, dus ik hoop dat het ook nu niet lang meer duurt ;)

Succes met de laatste loodjes!

5. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    bij mij waren alle drie de bevallingen anders eigenlijk.
    bij de eerste had ik al ruim 15 uur weeën en toen hebben ze de vliezen gebroken. deze bevalling duurde 25,5 uur. 3 dagen overtijd.
    bij de tweede moest ik nodig naar de wc en eenmaal weer eraf braken mn vliezen. deze bevalling duurde 13 uur. 3 dagen te vroeg.
    bij de jongste kwamen ook eerst de weeën en toen braken de vliezen.
    deze bevalling duurde 3 uur. 1 week te vroeg.

hoop dus stiekem dat deze zwangerschap ook niet lang meer gaat duren zondag 38 weken zwanger dus ik zie het wel wanneer ons meisje van plan is om te wereld te komen en hoelang alles gaat duren.
    heb al ruim een week last van weeën en harde buiken, vanmorgen een slijmprop, zonder bloed, verloren dus ik zie het wel.
    het enige wat ik kan doen is afwachten en voor de rest niks.

6. happymama

happymama Niet meer actief

ik voelde me met 38 weken super , had sochtend wat bloed verlies wat even daarna weer weg was , dus maakte me niet druk . heel de dag op pad geweest dus . savonds begon t

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bij de 1e (10 dagen overtijd) totaal niks aan het handje behalve last van telefoontjes/smsjes of ik al bezig was/is de kleine al geboren (ach je kent het wel :()... maargoed: smorgens om 7 uur wakker geworden met menstruatie-achtige krampen die al snel oversloegen in weeen.. om 6 uur naar het ziekenhuis (leuk hoor de spits in het centrum van arnhem!) en om half 8 savonds stopte alles, geen wee meer te zien op de ctg... om 11 uur weer begonnen met weeen en om 3 uur is M. geboren...

bij de 2e (avond voor uitgerekende datum: moederdag) gingen we naar bed en mn lijf was echt heel erg onrustig.. bed uit en bank liggen: lang leve Film1!!
    om 2.14 uur kwam ik van de wc en merkte nattigheid aan mn been: vruchtwater.. helaas geen regelmatige weeen. om 7 uur mn man wakker gemaakt met de mededeling "ben je er klaar voor om pappa te worden want mn vliezen zijn vannacht gebroken :D"
    om 8 uur zaten we in de tuin met koffie en toen begon het..
    om 9 uur onder de douche gaan zitten want ik had al 5 weken voorweeen en die gingen steeds weg als ik ging douchen maar nu gelukkig niet! om 11 uur vk aan bed: 3cm en "ik kom tussen 1 en 2 terug"... om 12 uur haar weer laten komen want het ging ineens heeeel erg heftig (kon weeen niet goed meer opvangen).. om 1 uur in het ziekenhuis en om 13.56uur is K. geboren: het mooiste moederdagkado ooit!!!!

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Op een zondagavond, ik was 39 weken en 1 dag zwanger, hebben NooNooman en ik het nog gezellig gehad :D
    Die nacht kreeg ik last van voorweeën. Halve nacht niet geslapen, maar uiteindelijk zakten ze af.
    De volgende nacht kreeg ik weer voorweeën, maar deze gingen niet meer weg en werden steeds erger! Geen voorweeën maar echte weeën dus. Ik verloor ook slijm, maar dan niet een prop of één geheel wat je vaak hoort, maar heel vreemd. Doorzichtig en kleine beetjes... 's ochtends zat er af en toe ook wat bloed bij, maar toen was de VK al geweest en wist ik dat het begonnen was ;)

Deel Deze Pagina