Goede middag, Maandag 23 juni heb ik mijn spiraal laten verwijderen. De week daarvoor woensdag en donderdag had ik laat van erg veel slijm, toen dus extra gezellig gemaakt( mijn ei, deze heb ik in de tijd van mijn spiraal elke maand rond dezelfde tijd gehad) mijn ei is nu dus 2 weken terug. Na het verwijderen van de spiraal een bloeding gehad (2 dagen na verwijderen) dit zou een reactie van mijn lichaam zijn van de verwijdering. Op dit moment heb ik de hele dag door kleine krampjes in me buik. Waar moet ik nu rekening mee houden ivm cyclus zoeken Groetjes tweety
Goedemiddag, ik heb eerst een vraagje voor je. Heb je de mirena gehad of een koperspiraal. Indien je de koperspiraal hebt gehad, kan je elk moment de menstruatie verwachten, omdat het nu 2 weken na de eisprong is. Als je de mirena hebt gehad, kan het anders zijn. De mirena geeft wat hormonen af en na het verwijderen kan het dan wat langer duren voordat je cyclus weer op gang is. Mogelijk is dan 2 dagen na het verwijderen van de spiraal een ontrekkingsbloeding geweest en is daarna de cyclus op gang gekomen. Groetjes Monique
Dank je voor je snelle reactie. Ik heb een mirena spiraal gehad. Ik ga het afwachten wat er gaat gebeuren.